وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: ما ابزار لازم برای چندین سال موفقیت درلیگ قهرمانان را داریم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام ، کاپیتان تیم بایرن مونیخ معتقد است ، در حال حاضر باشگاهش این پتانسیل را دارد تا در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و بتواند چندین سال پیاپی به مراحل پایانی لیگ قهرمانان برسد.

فیلیپ لام ، در اردوگاه تمرینی بایرن مونیخ ، واقع در دوحۀ قطر گفت: "اکنون تنها سه ، چهار سال می باشد که در بهترین سن فوتبال خود قرار داریم. این به ما فرصتی می دهد تا چندین سال در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و به مراحل پایانی برسیم و سرانجام به جام قهرمانی دست پیدا کنیم."

فیلیپ لام ، از تیم های بارسلونا و منچستر یونایتد به عنوان باشگاه های نمونه نام برد و در ادامه گفت: "این مهم است که یک باشگاه برای چندین سال یک فلسفۀ مشخص داشته باشد. ما در حال حاضر بازیکنانی با شخصیت مناسب در باشگاه داریم و بازیکنانی که از درون خود باشگاه پرورش یافته اند. این بسیار مهم تر است تا اینکه شما شش ، هشت ، ده ، دوازده یا چهارده فوق ستاره داشته باشید. شما باید هستۀ اصلی تیم را حفظ کنید و این بسیار مهم است."

حتی ماریو گومز همین عقیده را دارد و در اینباره گفت: "ما یک گروه همگون هستیم. من می خواهم برای چندین سال ، بخشی از این گروه باشم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد