وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: به فکر نیمکت نشینی نیستم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر ، تا کنون در بوندسلیگا 89 بازی برای بایرن مونیخ انجام داده است و موفق شد 27 گل به ثمر برساند. او در گفتگویی در مورد اهدافش در سال 2012 سخن گفت.

او در گفتگو با سایت TZ در مورد وضعیت خود گفت: "به عنوان یک بازیکن جوان باید هر سال به دنبال رشد و پیشرفت باشید. دو سال اول من بسیار خوب بود.  در مورد بازگشت روبن ، ریبری و آمادگی تونی کروس هیچ ترسی ندارم. البته که رقابت در هر تیمی وجود دارد. من هرگز فکر نمی کنم که میدان مسابقه یا جای من است یا تونی کروس ، زیرا موقعیت های زیادی در زمین وجود دارد. اما مطمئنآً به فکر نیمکت نشینی نیستم و همیشه از خودم انتظار دارم تا بازی کنم. قرار گرفتن بر روی نیمکت در ذهن من جایی ندارد."

مولر در مورد اهداف سال 2012 خود گفت: "من همیشه گرسنه هستم. ما در فصل گذشته افتخاری کسب نکردیم. اما اکنون با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داریم و به خودمان متعهد شدیم تا عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کنیم. اکنون زمان آن رسیده تا امسال آن را به اجرا بگذاریم. اما اگر می توانستم بین بوندسلیگا و لیگ قهرمانان یکی را انتخاب کنم ، من لیگ قهرمانان را انتخاب می کردم. اما من می خواهم همۀ جام ها را کسب کنم!"

مولر در پایان در مورد آیندۀ حرفه ای خود گفت: "من قبلاً گفته بودم که اگر یک قرارداد ده ساله پیش روی من بگذارد بلافاصله آن را امضا می کنم. زیرا این بدان معناست که شما می توانید ده سال در سطح خوب حاضر باشید."

نظرات 1 + ارسال نظر
th.m پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:02

مگه توماس و تونی تو یه پست بازی می کنن!؟تو نبایدم به نیمکت نشینی فک کنی!!!جای تو تو زمینه و کارت تبدیل کردن توپ به گله!!!اگه قرار باشه نیمکت نشین باشی بهتره از بایرن بری....اما نه تو باید به همه ثابت کنی که از بقیه سر تری ....بوس بوس توماس عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد