وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید هاینکس از امره چان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس تایید کرد امره چان ستاره خط میانی تیم دوم بایرن مونیخ در آینده به بازیکنی بزرگ و حرفه ای تبدیل خواهد شد.

به گزارش Abendzeitung Munchen از شهر دوحه جایی که باواریاییها برای تعطیلات نیم فصل اردو زده اند : یوپ هاینکس اسطوره باشگاه مونشن گلادباخ و سرمربی فعلی بایرن مونیخ اظهار داشت که از پیشرفت امره چان ستاره جوان باشگاه بایرن در حیرت است و آینده پیش روی وی را درخشان دانست.

هاینکس می گوید: "او بسیار با استعداد است اما هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرد . بین چیزهایی که او یاد می گیرد و چیزهایی که ما اینجا انجام می دهیم٬ دو دنیای متفاوت وجود دارد."

"چان پتانسیل فراوانی دارد ٬ اگر او مایل به یاد گیری باشد می تواند راه خود را هموار کند. امروزه به عموان یک بازیکن جوان باید به فوتبال عقیده داشته باشید."

امره چان در حال حاضر برای تیم دوم بایرن مونیخ بازی میکند. چان که محصول آکادمی باشگاه بایرن است تا به حال برای تیم زیر ۱۷ سال کشور آلمان ۱۳ بازی انجام داده است او همچنین به عنوان کاپیتان تیم ملی زیر ۱۷ سال آلمان در جام جهانی زیر ۱۷ ساله های سال ۲۰۱۱ هم حضور داشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
mer3ad جمعه 16 دی 1390 ساعت 00:26

بابا مامانش آلمانى اند؟

مصطفی جمعه 16 دی 1390 ساعت 09:21

دورگه است.
باباش ترکیه ایه مامانش آلمانیه. یه چیزی تو مایه های اوزیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد