وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: "رویس" از حضور در بایرن ترسید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌‌گوید ستاره جوان و ملی پوش بورسیامونشن گلادباخ از ذخیره‌نشینی در جمع باوارایی‌ها ترسید و حضور در بورسیادورتموند را برگزید.

به نقل از روزنامه دی ولت، از روز پنج شنبه که به طور رسمی اعلام شد مارکو رویس، پدیده 22 ساله گلادباخی با تیم زرد‌پوش دورتموند قرارداد بسته و از تابستان سال آینده به عضویت قهرمان فصل قبل بوندس‌لیگا در خواهد آمد، اظهار نظر‌های متفاوتی در این مورد توسط بازیکنان و کارشناسان صورت گرفت.

آخرین نقطه نظر ارائه شده در این میان اختصاص به آرین روبن، گلزن هلندی مونیخی‌ها دارد. ستاره‌ای که در رسانه‌ها گفته می‌شد در صورت انتقال بازیکن کم‌سن گلادباخی به مونیخ وی به تیمی دیگری واگذار خواهد شد.

روبن در این باره اظهار داشت: احتمال دارد او به این دلیل دورتموند را انتخاب کرد که می‌ترسید به بایرن بیاید و در اینجا با وجود ترافیک بازیکن، پشت خط بماند. با وجود دو بازیکن لب خط خیلی خوب در مونیخ در عمل جایی برای بازیکن دیگری باقی نمی‌ماند.

ستاره مونشن گلادباخ که سابقه سه بازی در تیم ملی آلمان را نیز دارد، برای انتقالش به جمع شاگردان یورگن کلوپ، رقمی بالغ بر 17.1 میلیون یورو را از آن گلادباخ کرد. این جابجایی در حالی صورت گرفت که بایرن از مدت‌ها قبل علاقه‌اش را برای به خدمت‌گیری رویس اعلام کرده بود. ضمن آنکه تیم‌های رئال مادرید اسپانیا، منچستریونایتد انگلیس و یوونتوس ایتالیا نیز خواهان او بودند.

ستاره هلندی سه سال گذشته سرخ پوشان در مورد موضوع ادامه همکاری در مونیخ نیز عنوان کرد: از حضور در اینجا به واقع احساس خوشایندی دارم. دلیلی نمی‌بینم بخواهم از بایرن جدا شوم.
ستاره 27 ساله هلندی تا سال 2013 قرارداد دارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 17 دی 1390 ساعت 14:27

ترسوها به بهشت نمی رود...

erfan bayern شنبه 17 دی 1390 ساعت 15:48

مگه بایرن هیولاست؟!!!!!

ﺍﻳﻤﺎﻥ شنبه 17 دی 1390 ساعت 17:48

کسی صداشو واسه روبن بالا نیاره با این حرف روبن نشون داد که چقدر موندن تو مونیخ رو می خواد و این عالیه امسال رئوس باید از روبن فوتبال یاد ﺑﮕﻴﺮﻥ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد