وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر : سقف آرزوهایم برای سال 2012 بسیار بالاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر، هافبک بایرن مونیخ، اعلام کرد در آستانه آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگا، سرشار از انگیزه است و می خواهد بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به روزهای اوجش برگردد.

شواین اشتایگر ملی پوش آلمانی تیم بایرن در دیدار مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه ترقوه دچار مصدومیت شد و حدود دو ماه از میادین دور بود.
او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" احساس بسیار خوبی دارم. البته وقتی دستم را حرکت می دهم، کمی احساس ناراحتی می کنم. دوان سختی را پشت سر گذاشتم. هیچ تاثیری در بازی های تیم نداشتم.
سقف آرزوهایم برای سال 2012 بسیار بالاست. انتظار زیادی از خودم دارم. امیدوارم بتوانم خیلی زود به روزهای اوجم برگردم. به طور معمول تاثیر زیادی در بازی های تیم دارم و این می تواند اوضاع را تغییر دهد.
البته بدون تیم هیچ کاری ممکن نیست. ما باید به عنوان یک تیم در داخل و خارج از زمین هماهنگ باشیم. باید در ادامه فصل نمایش بهتری ارائه بدهیم."
بایرن در حال حاضر در قطر اردو زده و در اولین دیدار نیم فصل دوم، روز 20 ژانویه مقابل مونشن گلادباخ قرار خواهند گرفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
erfan bayern شنبه 17 دی 1390 ساعت 19:45

خدا کنه به همه ارزو هات برسی.

mojitable یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:08

واقعا امیدوارم امسال موفق باشی اگه روفرم باشی یورو2012 رو فتح میکنیم انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد