وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الاهلی مصر ۱-۲ بایرن مونیخ؛ پیروزی بایرن در دقیقه ۹۴

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در دومین دیدار تدارکاتی خود در کشور قطر برابر تیم الاهلی مصر به پیروزی دست یافت.

ترکیب بایرن مونیخ:

نویر ٬ بواتنگ (رافینیا ۷۲) ٬ فن بویتن ٬ بادشتوبر ٬ لام ٬ تیموشوک (گوستاوو ۶۶) ٬ شواین اشتایگر (آلابا ۷۰) ٬ روبن ٬ کروس (پرانیچ ۸۰) ٬ مولر ٬ گومز (اولیچ ۱۱)

گلها:

برکات (۴۹) برای الاهلی مصر

اولیچ (۳۱ و ۹۴) برای بایرن مونیخ

نظرات 8 + ارسال نظر
mer3ad یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 05:20

الان باید بنویسیم آفرین بایرن یا خاک تو سر بایرن؟ فقط دوتا؟ اونم بازیکن ذخیره تیم؟ اونوقت ما امسال 5 تا جام میخوایم؛ شتر در خواب بیند بنبه دانه

th.m یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 06:18

بایرن فقط دوتا مشکل داره!!!۱)سرمربی خوبی نداره.(اگه خوب بود نمیشد نهم!)۲)دفاع خوبی نداره(کاریم از دست دروازه بان بدبخت بر نمیاد!)ببینم این همون اولیچی نبود که ایتالیایی ها میخواستنش!؟نمی دیم اقا!!!

امیدروبری یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 08:50

دوستان حق دارند وا... بازی را که دیدم دفاع خیلی بد بود ولی تقریبابقیه خوب بودند.
حق بدین بهشون پنج شنبه بازی داشتند طی سه روزدوتاپرواز با دوتا بازی خسته بودند بدبخت ها تازه داوری هم فاجعه بود

farshad یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 09:43

دفاع که طبق معمول بد بود ولی در کل اصلا بازیکنا انگار علاقه ای به سفت بازی کردن نداشتن انگار تمرینی بازی میکردن امیدوارم یه دفاع بگیرن

محمد_13 یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 11:02

من نمی دونم اصلاً چیزی تو کلۀ ون بویتن هست؟!! این بشر اگر هزار بارم تو یک بازی دریبل دو طرفه بخوره ، برای برای هزار و یکم هم رد خور نداره...

بابا بندازین بیرون این آشغال رو ، دهن ما رو سرویس کرد. به خدا همین بازل یقۀ ما رو با این دفاع دوزاری میگیره. اه اه اه اه...

مهدی یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:31

من بر عکس همه س شما به این تیم بایرن امید دارم
چون هم مربی خوبیه داره هم تقریبا بازی کنای خوبی داره.
بایرن هیچ وقت توی بازی های دوستانه خوب نبوده ولی خودتون بازی های بندسلیگا رو دیدین که به جز چند تا بازی تو همش موفق بوده!

مصطفی یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:53

من بازی رو ندیدم پس طبیعتا نظری در مورد نحوه بازی بایرن ندارم.
اما فقط بگم خیلی مهم نیست به هر حال آماده سازیه من شنیدم بایرن تمرینات سختی داره انجام میده و پشت سرش یه بازی انجام میده تا ببینه می تونه تو شرایط سخت ار بحران خارج بشه یا نه.
ولی در کل خوشحالم از اینکه اولیچ داره یه تکونی به خودش می ده به جون خودم اگه راه بیفته دهن مهن هرچی منچستری و لیونی و یونتوسیه مثل سال ۲۰۱۰ سرویس می کنه.

محسن اشتایگر یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 23:04

من از اول گفتم بایرن یک دفاع وهافبکه جانشین روبن واسه وقتی که مصدومه ویک مهاجم میخواد که اولیچ برگشته درضمن من بافروش اولیچ مخالفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد