وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد:‌ دورتموند حریف بایرن‌مونیخ نمی‌شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی سابق بایرن مونیخ معتقد است قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا حتی با شکار پدیده بورسیامونشن‌گلادباخ در رقابت با بایرن‌مونیخ کم خواهد آورد.

به نقل از اسکای، پس از آن‌که روز پنج‌شنبه انتقال مارکو رویس، بازیکن ۲۲ ساله و ملی‌پوش گلادباخ به بورسیادورتموند برای فصل بعد قطعی شد، کارشناسان تحلیل کردند با قدرت زردپوشان افزایش خواهد یافت و احتمال قهرمانی تیم تحت امر یورگن کلوپ برای آینده افزایش می‌یابد.
 
 در مقابل چنین نظریه‌ای، اوتمار هیتسفلد نظر متفاوتی ارائه کرده است. این مربی ۶۲ ساله که از سال ۲۰۰۸ تاکنون زمام امور سوئیسی‌ها را برعهده دارد، در دو دهه گذشته تجربه هدایت دورتموند و بایرن را داشته و حتی با این دو تیم‌ فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شده است.
 وی با توجه به شناخت عمیقی که نسبت به دو تیم سابقش دارد، گفت: حتی با وجود رویس، گمان نکنم دورتموند قادر به جلوگیری از افتخارآفرینی بایرن شود. آن‌ها در این عرصه کم خواهند آورد.
 
 هیتسفلد سپس دلایل خود را اینگونه بیان کرد: روشن است دورتموند با توجه به پتانسیل بالایی که دارد، در مقطع کنونی و آینده جدی‌ترین رقیب بایرن در راه کسب افتخارات خواهد بود. اما باورم این است که حتی با تحولات بوجود آمده دورتموندی‌ها‌ شاهد تغییر موازنه در قدرت‌نمایی در بوندس‌لیگا نخواهیم بود. چرا ؟ خب، دلیلش کاملا روشن است. مونیخی‌ها از بودجه بالایی برخوردار هستند. این یعنی آنکه آنها امکانات بیشتری در قیاس با دورتموند دارند.
 
 این اظهارات خاص و جالب از سوی مربی نامدار ژرمن‌ها در حالی عنوان شد که با انتقال رویس یعنی بازیکنی که در فهرست خرید باوارایی‌های بود، رقمی بالغ بر ۱۷.۵ میلیون یورو به حساب مونشن‌گلادباخ از طرف دورتموند واریز خواهد شد.
 
 هیتسفلد ادامه داد: درست است رویس مورد توجه بایرن نیز بود. اما تصور نمی‌کنم اکنون که با دورتموند قرارداد بسته باعث ناراحتی و عصبانیت اولی هوینس (مدیر بایرن) شده است. من روحیات «اولی» را خوب  می‌شناسم. اگر واقعا این بازیکن را می‌خواست، معطل نمی‌کرد و فوری به خدمت می‌گرفت.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:23

خوب راست میگه..........دورتموند هیچ وقت حریف بایرن نبوده و نخواهد بود

erfan bayern یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:26

الان واسه بایرن افت داره با دورتمند مقایسه شه. بایرن رو باید با تیم های سطح بالایی مقایسه کنیم.البته دورتمندم بعده بایرن تو بوندسلیگا تقریبا بهترینه.

Mer3ad یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 14:10

همه میدونن بایرن سرتر از دورتمونده

th.m یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 14:56

سرور هر چی تیم تو جهان کیه کیه!؟بایرنه!!!(خجسته ام دیگه!)

ahmadivah یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 17:09

are az 3 ta bazie akhar moshakhase
faghat dortmund

th.m یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 18:38

دورتموندم خوبه عزیزم!!!خون خودتو بیخودی کثیف نکن!!!تو هرچی بگی باز اینا میگن بایرن بهتره....

farshad یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 20:28

بچها کمیم بگین دورتمند بد نیست تا اینا عقده ای نشن گناه دارن

ahmadivah یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 20:41

be harfe to va ina nist vagheiat ine ke dortmund behtare

محسن اشتایگر یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 22:55

بازم میگم دعوا نکنین هردو آلمانین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد