وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آکادمی اسپایر دوحه ۰-۵ بایرن مونیخ؛ اوسامی ستاره بایرن

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در کشور قطر برابر تیم زیر ۱۹ ساله های آکادمی اسپایر دوحه به پیروزی ۵ بر صفر دست یافت. در این دیدار که در دو نیمه ۳۰ دقیقه ای برگزار شد تاکاشی اوسامی هر ۵ گل بایرن را به ثمر رساند.

ترکیب بایرن مونیخ:

بوت - رافینیا - برنو - گوستاوو - کنتنتو - اوسامی - آلابا - پرانیچ - ریبری - پترسن - گومز (امره چان۴۳)

گلها:

اوسامی (۳۸و۴۱و۴۳و۴۸و۵۷)

نظرات 6 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 00:18

ایول بابا از همون اول می دونستم این بچه یه استعداد پنهانی تو وجودش داره.
امره چان هم بازی کرد چه خوب. نوید یه بازیکن بزرگ رو داره بهمون میده.

سروش دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 00:53

ایول من بخدا چند بار گفته بودم این اوسامی بازیکن توپیه خیلی حال کردم کهامره چان هم بازی کرده در آینده چه شود

farshad دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 15:01

بعد الابا رو به این ترجیح میده اخه چرا

reza دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 16:35

از بس که سر مربی..... تشریف داران

محسن اشتایگر دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 19:28

به امره کان باید بیشتر میدون بدن بازیکنه با استعدادیه ما تواناییشو در جام جهانی زیر ۱۷ سال دیدیم تازه میگن شواین اشتایگر اننده است

محمد رضا دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 21:49

سلام دوست عزیز
من میخوام یه وبلاگ راه اندازی کنم اگه میشه به من بگید از کجا بفهمم کدوم شبکه ها بازی ها رو پخش میکنن

سلام
http://www.goalzz.com
http://liveonsat.com
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد