وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چراغ سبز اولیچ به بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران:ایویکا اولیچ مهاجم ناراضی این هفته های بایرن اظهار دارد که ممکن است قراردادش را با بایرن تمدید کند.

ایویکا اولیچ مهاجم کروات و ۳۲ ساله تیم بایرن اخیرا اظهار داشته است که به دلیل نیمکت نشینی های پیاپی در پایان فصل بایرن را ترک می کند ٬ اما او اکنون بعد از حمایت ها و  اعتماد یوپ هاینکس به وی نظرش را تغییر داده است و ممکن است با تیم بایرن قرارداد جدیدی را به ثبت برساند.

اولیچ در گفتگویی با بیلد گفت: "هرگاه که آنها به من نیاز داشته باشند من اینجا هستم."

هنگامی که از اولیچ سوال شد که آیا متصور هستی که یک سال دیگر هم در بایرن بمانی ٬ اولیچ در پاسخ گفت: "چرا فقط یک سال؟"

اولیچ این صحبت ها را پس از حمایت های هاینکس از این مهاجم ملی پوش کروات به زبان آورد.

هاینکس میگوید: "به نظر من تمدید قراداد او مدت زیادی به طول نخواهد انجامید چون او چیزی دارد که کمتر کسی دارد."

"تفاوتی ندارد که او ۹۰ دقیقه بازی کند یا نه . او به سختی تلاش می کند و بسیار بلند پرواز است. من بسیار خوشحالم که او پس از مصدومیتی طولانی با شرایط خوبی بازگشته است."

هاینکس همچنین معتقد است که اولیچ می تواند در زمان هایی که ماریو گومز مهاجم اول باواریاییها مصدوم است یا قادر به بازی نیست به خوبی جا وی را پر کند.

"من به اولیچ اعتقاد زیادی دارم و هیچ شکی ندارم که زمانی که گومز نتواند بازی کند او به خوبی می تواند جای او را پر کند."

در هفته های اخیر ٬ اولیچ به شدت خواهان ترک باواریاییها بود. باشگاه لاتزیو گزارش داده است که مایل است اولیچ را با قراردادی به ارزش سالانه ۲ میلیون یورو به خدمت بگیرد. در حالی که باشگاه وولفسبورگ هم پیشنهادی ۵ میلیون یورویی را بر روی میز مذاکره قرارداده است.

تمام اینها در حالی است که اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ ٬ شنبه این هفته اظهار داشت که تیمش به دنبال جذب یک مهاجم معروف است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد