وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

18 برنده بزرگ بوندس‌لیگا در تعطیلات زمستانی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ماتس هوملس، باستین شواین اشتایگر، رائول گونزالس و مارکو رویس از جمله بازیکنان بزرگ بوندس‌لیگا به شمار می‌روند که در دوره تعطیلات زمستانی میان فصل این لیگ با موفقیت‌هایی روبه‌رو شدند.

به نقل از بیلد، ماتس هوملس، باستین  شواین اشتایگر، رائول گونزالس، مارکو رویس و ... بازیکنانی از لیگ فوتبال باشگاهی آلمان بودند که در مدتی که میان دور رفت و برگشت وقفه ای ۴ هفته ای بوجود آمد،‌ موقعیت خود را در ارتقا دادند.
 
 هوملس که در یک سال گذشته بازی‌های خوبی برای تیم ملی آلمان انجام داده در پایان دور رفت به خاطر عملکرد قوی نزد دورتموندی‌ها حتی عنوان بهترین مدافع دور رفت را به خود اختصاص داد.
 
 شواین اشتایگر که اواخر سال گذشته دچار شکستگی استخوان ترقوه شد، 10 هفته پس از آن آسیب دیدگی اکنون آن‌قدر آماده نشان می‌دهد که باعث خرسندی یوپ هاینکس سرمربی باوارایی‌ها شده است.
 
 رائول گونزالس که در تمام دوران حضورش در تیم شالکه، عملکردی ستودنی داشته، همین چند روز قبل از قطعی شدن قراردادی جدید با آبی‌ها خبر داد.
 مارکو رویس نیز به عنوان پدیده‌ بورسیامونشن‌گلادباخ تیم آینده خود را در تعطیلات زمستانی انتخاب کرد.
 
 *فهرست ۱۸ بازیکن بوندس‌لیگایی که صاحب موقعیتی برجسته در چند هفته اخیر شدند، به این شرح است:
۱-ماتس هوملس، بورسیادورتموند: با پایان دور رفت بوندس‌لیگا این مدافع ۲۳ ساله به عنوان بهترین بازیکن خط دفاع در میان تیم‌های لیگ دسته اول برگزیده شد. به این خاطر او سال نو را با چنین موفقیتی آغاز کرد و پیش بینی می‌شود همین موفقیت را نیز در دور برگشت کسب کند.
 
 ۲- میلیو نواواکویچ، اف.ث.کلن: این بازیکن ۳۲ ساله کروات بنابه گفته استاله سولباکن، سرمربی کلن پس از  ۴ ماه از  مصدومیت و دوری از فوتبال آمادگی بسیار بالایی را در حین اردوی زمستانی تیمش نشان داد.
 
 ۳-کریستیان تیفرت، کایزرس‌لاترن: بازیکن ۲۹ ساله شیاطین سرخ در حین تعطیلات صاحب بازوبند کاپیتانی تیمش شد.
 
۴-سردار تاسچی، اشتوتگارت: بازیکن ملی‌پوش اشتوتگارت به خواسته برونو لابادیا، سرمربی تیم در حین اردوی زمستانی بازوبند کاپیتانی را به جای دلفیره به بازو بست.
 
۵-ویرهینا، ولفسبورگ: این بازیکن پرتغالی که در خلال ایام تعطیلی میان دور رفت و برگشت از تیم پائوک سالونیکی یونان جذب شد، در خلال اردوی آماده‌سازی دبی و مسابقات تدارکاتی خیلی خوب نشان داد و باعث امیدواری فراوان ماگات سرمربی این تیم برای دور برگشت بوندس لیگا شد.
 
۶- دانیل ویلیامز، هوفن‌هایم:‌ در تعطیلات زمستانی از تیم فرایبورگ جذب شد. این ستاره ۲۲ ساله عضو تیم ملی آمریکا در بازی‌های تدارکاتی تیمش نمایش خوبی داشت.
 
۷-روبرت تشه، هامبورگ: وی در خلال اردوهای تیمش در ایام تعطیلات آن‌قدر خوب تمرین کرد تا توانست نظر تورستن فینک، سرمربی تیم خود را برای حضور در مرکز خط میانی تثیبت کند.
 
 ۸- آدام اسلاتزی، ماینس: پس از تقریبا یک فصل مصدومیت این مهاجم مجاری با آمادگی به ترکیب اصلی تیمش اضافه شده است.
 
۹-دانیل رویر، هانوفر:‌با وجودی که با رقمی کمی به هانوفر آمد، اما در تمرینات قبل از دور برگشت برای هانوفر عالی بازی کرد. هانوفری‌ها اکنون به وی امید فراوانی دارند.
 
۱۰-رانی، هرتابرلین: وی که در دوران مربی‌گری (مارکوس بابل) بازیکنی نیمکت‌نشین بود، اکنون از ابتدای  سال که میشاییل اسکیبه هدایت هرتا را برعهده گرفته، به بازیکنی خطرناک در درون زمین تبدیل شده است.
 
۱۱- مارکو رویس، بورسیامونشن‌گلادباخ: او در تعطیلات زمستانی تیم آینده خود را انتخاب کرد. ستاره ملی‌پوش که گفته می‌شد گزینه بایرن مونیخ است، با بورسیادورتموند قرار داد بست.
 
۱۲- رائول گونزالس، شالکه: در شرایطی که رائول گونزالس برای آبی‌پوشان خوش می‌درخشد و شرایط مناسبی در تیم شهر گیلزن کرشن دارد، اظهار داشت تا یک هفته آینده قرارداد جدید خود را با شالکه‌ای‌ها قطعی خواهد کرد.
 
 ۱۳-مارسل ان‌دیانگ، آگسبورگ: در نیم فصل اول مرتب درگیر مصدومیت بود. اما اکنون در تمرینات آن‌قدر خوب ظاهر شده که به ستاره اصلی آگسبورگ تبدیل شده است.
 
۱۴-برند لنو، بایرلورکوزن:‌ این دروازه‌بان ۱۹ ساله آلمانی، نیم فصل اول آن‌قدر خوب ظاهر شد که دیگر در لورکوزن هیچ‌کس به رنه آدلر فکر نمی‌کند. با توجه به بازی‌های خوب این دروازبان در ایام تعطیلات به نظر می‌رسد به همین روند پیشرفت در دور برگشت ادامه دهد. چه کسی می‌داند شاید حتی پیراهن تیم ملی آلمان را نیز به تن کند.
 
۱۵- ماتیاس گینتر، فرایبورگ:‌ هنوز ۱۷ ساله‌اش نشده، اما این بازیکن در نقش هافبک دور رفت بوندس‌لیگا را فوق العاده عالی به پایان رساند.  آن‌قدر خوب که توجه یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان را به خود جلب کرد.
 
۱۶- باستین شواین اشتایگر، بایرن مونیخ: پس از مصدومیت شکستگی استخوان ترقوه، بازگشت خوبی به بایرن داشت. پیش‌بینی می‌شود در دور برگشت شاهد بازی‌های خوبش به روال گذشته برای باوارایی‌‌ها باشیم.
 
۱۷- مهمت اکیکی، ‌وردربرمن:‌ پس از پشت سر گذاشتن نیم فصل اول که ضعیف بود، در اردوی آماده‌سازی تیمش آن‌قدر خوب کار کرد که توماس شاف، سرمربی سبزپوشان گفت از وجودش به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب بهره‌ خواهد گرفت.
 
۱۸- کریستیان ایگلر،‌ نورنبرگ: این مهاجم ۲۸ ساله در سیستم ۲-۴-۴ نورنبرگی‌ها در تمرینات عالی کار کرد و نوید بازی‌های بسیار خوب در دور برگشت را داد.

نظرات 10 + ارسال نظر
reza یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 17:25

اخر این بمب خط حمله چی شد؟
امیدوار باشیم لیونل مسی 2(ماریو قارچ خور) نیمکت نشین میشه یا نه؟

مصطفی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 17:36

به جون خودم دست ما نیستش که ، اگه به من بود آتیش می زدم به مالمو می رفتم مسی و رونالدو و فان پرسی و رونی رو می خریدم .
یه زنگ بزن داش اولی هوینس بگو بره اینا رو بخره . خدا رو چه دیدی شاید گومز هم دید اینا اومدن از بایرن رفت .

Mer3ad یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 18:17

نمیدونین؟؟؟؟
اینا دنبال ستاره ایرلندی تیم پرسپولیس اند
آقای گل ایرلند

Mer3ad یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 18:18

راستی بازی چند چند شد؟

محسن اشتایگر یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 19:38

داداش این ایرلندو خوب اومدی

محسن اشتایگر یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 20:07

گل مولر رو دوبار دانلود کردم هردوبار صوتی هست چرا تصویر نداره؟

محسن عزیز فرمت این کلیپ flv هستش برای دیدن این این نوع فایل باید از برنامه flv player یا KMPlayer استفاده کنی .

محمد_13 یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 22:50

رضا... تو هم؟!!!

th.m یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 22:52

به نظر من باید توماسم تو این لیست بود چون این نیم فصل اول زیاد خوب نبود و......حالا تو تمریناتم باز این هاینکس مشکل داشت فک کنم نمیخوادش داره با زبون بی زبونی میگه برو این نمیره.....عزیزم......فدات شم الهی ستاره معصوم بوندسلیگا!!!!

foad دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 12:11

مگه بهترین مدافع بادشتوبر نشد پس چرا نوشته هاملس بهترین مدافعه؟

محسن اشتایگر دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 19:56

من kmplyer دارم و فقط صدا پخش میشه flv تهیه میکنم شاید ........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد