وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: شواین اشتایگر الگوی من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ داوید آلابا هافبک اتریشی بایرن، باستین شواین اشتایگر را الگوی خود میداند و احساس میکند می تواند چیزهای زیادی از این ملی پوش آلمانی یاد بگیرد

داوید آلابا بازیکن ۱۹ ساله اتریشی تیم بایرن در بازی قبلی تیمش مقابل کایزرسلاترن به علت مصدومیت باستین شواین اشتایگر از ابتدا در ترکیب بایرن قرار گرفت و توانست به خوبی جای خالی وی را پر کند.

او در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ می گوید:"من سعی نمیکنم فتوکپی باستین باشم٬ من فوتبال خودم را بازی میکنم و از توانایی های خودم بهره میبرم.اما واضح است که میتوان چیزهای زیادی از او یاد بگیرم٬ او الگوی من است."

"من میخواهم هرچقدر که ممکن است بازی کنم٬ من همیشه سعی میکنم بهترین نمایشم را به اجرا بگذارم. این باعث بالا رفتن اعتماد به نفسم شده است. مربی تیم تاثیر زیادی در پیشرفتم داشته است. او همه چیز را روشن برایم توضیح می دهد و چشمانم را بر روی مسائل باز می کند."

آلابا در فصل جاری پس از یکسال بازی به صورت قرضی در هوفنهایم بار دیگر به بایرن بازگشت و در تمامی بازیهای بایرن در تمام رقابتها٬ ۹ بار به صورت فیکس و ۱۴ بار به صورت بازیکن جایگزین وارد میدان شده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
MER3AD شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 11:41

چقدر سفیده!

مهدی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 17:04

خوب کسی رو برا الگو انتخاب کردی!

محسن اشتایگر یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 00:22

افرین به تو که منو الگوی خودت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد