وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد افنبرگ از عملکرد بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کاپیتان اسبق بایرن مونیخ در آستانه بازی حساس باوارایی‌ها با بازل سوئیس در لیگ قهرمانان، از تیم سابقش انتقاد کرد.

به نقل از اسکای، اشتفان افن‌برگ از این که بایرن در دیدارهای دور برگشت بوندس‌لیگا متزلزل نشان داده و صلابت دور رفت را ندارد، ناراحت است. فرمانده سرخ‌پوشان در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۲ و ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ از این که تزلزل تیم منجر شده بایرن تا رده سوم جدول پس از بورسیادورتموند و بورسیامونشن‌گلادباخ نزول کند، احساس ناخوشایندی دارد.


وی گفت: این که در یک فصل نتوانی به مقام قهرمانی برسی، قابل پذیرش است. اما تیمی مثل بایرن دو سال پیاپی از جام قهرمانی بوندس‌لیگا دور شود، پذیرفتنی نیست. بایرن همیشه تیمی بوده که با درخشش‌ خود حیات داشته است. اما به نظر می رسد اکنون از این خصلت فاصله گرفته است.

بازیکن پیشین ژرمن‌ها که در یکی، دو سال گذشته دوره‌های مربیگری عالی را پشت سر گذاشته، معتقد است پس از شروع نیم فصل دوم لیگ، مونیخی‌ها گرفتار مشکلاتی شدند.

وی افزود: پس از ۵ مسابقه دور برگشت و ۱۵ امتیاز ممکن، بایرن تنها ۸ امتیاز کسب کرده است. چیزی که هیچ وقت خواسته تیم نبوده است. به نظرم بایرن کنونی پتانسیل درخشش در لیگ را دارد. اما مشکلاتی جلوی پیشرفت بارن را می گیرد. تساوی روز شنبه با فرایبورگ نشان داد که با ۷۰، ۸۰ یا ۹۰ درصد قدرت، نه بایرن و نه هیچ‌ تیم دیگری به مقام قهرمانی نمی‌رسد. بلکه هر یک ازبازیکنان باید با صددرصد توان وارد بازی شوند که تیم نتیجه گیرد.

افن‌برگ که در زمان جوانی خود فرماندهی قابل اعتنا در زمین بود، تصور می‌کند یاران سابقش با کمبود بازیکنی به عنوان فرمانده مواجه هستند. او اظهار داشت: متاسفانه فرمانده بازی بایرنی‌ها یعنی باستین شواین اشتایگر مصدوم است و در خدمت تیم نیست. اما فیلیپ لام و مانوئل نویر باید در رختکن با بازیکنان حرف بزنند و به آن‌ها بگویند که از خواب غفلت برخیزند. چرا که اکنون مسابقات بسیار سرنوشت ساز هستند. بعد هم به آن‌ها هشدار دهند اگر تلاش کافی نکنند، به سرعت بازنده این جنگ خواهند شد.

پیشکسوت ۴۳ ساله مونیخی‌ها اضافه کرد: ‌اگر حالا بازیکن تیم بودم و مسئولیت کاپیتانی داشتم،‌ حتما همین کار را می‌کردم و مرتب به بازیکنان شرایط حساس کنونی را گوشزد می‌کردم.

بایرن که نیم فصل اول را با کسب مقام قهرمانی بوندس‌لیگا به پایان برد، اکنون پس از مسابقات هفته بیست و دوم با ۴۵ امتیاز تا رده سوم تنزل مقام پیدا کرده است. از این رو «بایرنی‌های اصیل»‌ مثل افن برگ و علاقمندان این تیم نگران آن هستند که در بازی‌های بعدی فاصله ۴ امتیازی این تیم با دورتموند افزایش یابد و شانس آنان برای کسب مقام قهرمانی فصل جاری کاهش یابد.

نظرات 4 + ارسال نظر
فراز سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 21:24

اشتفان کبیر کی میشه تو بشینی رو نیمکت بایرن، یه با غیرت با تعصب

علی سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:07

کاملان به جاست

محسن اشتایگر چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 14:27

درود بر تو افنبرگ اما حیف که فینال لیگ قهرمانان با منچستر پنالتی رو خراب کردی ویک شوت رو هم زدی به تیر دروازه و ما با بدشانسی نایب قهرمان شدیم

b پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 13:40

وای افه عجب اعجوبه ای بودی.....نازی.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد