وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنایه رومنیگه به دورتموند: لطفا در اروپا هم ببرید!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه دیدار دور رفت مرحله یک هشتم نهایی  نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بازل اظهار نظرات جالبی کرد.

به گزارش گل و به نقل از اف سی بایرن دات آی ار  ،  مدیر 56 ساله باواریایی ها با اشاره به حذف زودهنگام دورتمندی ها در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت:" وقتی دوشنبه گذشته خبر از تمدید قرارداد با یوگن کلوپ و میشائیل سورگ را در کیکر خواندم متصور شدم که این خیلی می تواند مفید باشد اگر شما نمی توانید در اروپا پیروز شوید پس بهتر است خیلی زود انصراف دهید."
 مدیر اجرایی بایرن خطاب به دکتر رائوبال رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلمان و رئیس باشگاه دورتمند گفت:" به دکتر رائوبال که شعار دست یابی به سقف امتیازی لا لیگا را برای تبدیل شدن به دومین لیگ برتر اروپا در نظر دارد باید بگویم که ما برای اینکار به کسب امتیاز توسط دورتمند نیز نیاز داریم در حال حاضر در رتبه سوم اروپا قرار داریم و باید به این حقیقت اشاره کرد که این مکان را نیز مدیون عملکرد بایرن در لیگ قهرمانان هستیم."

نظرات 11 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 20:29

خداییش راست می گه!!!!!!

MER3AD سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 21:41

یکی نیست بیاد به این یارو کنایه بزنه؟؟؟؟؟
مگه الان بایرن تو فینال لیگ قهرمانانه؟؟؟

مهدی سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:31

از یه جهت راست میگه ولی شما عرضه داری تیم خودتو فعلا تو بندسلیگا موفق کن!!

MER3AD سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:49

آقا یه خواهشی دارم!
این آهنگ رسمی بایرن رو بذارین اینجا واسه دانلود. من هرچه قدر سعی میکنم از سایتای دیگه دانلود نمیشه کرد
حتی امیر حسین اوندفعه آدرس یه سایت رو داده بود بازم دانلود نشد
اگه این کارو بکنین ممنون میشم
دوستم آهنگ اینتر رو واسم آورد آهنگش فوق العاده بود

amir hossein سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 23:18

khafesho baba ,, cheghad to zer mizani aghaye romenige ,, tim roo hawast to dari timaye dgaro maskhare mikoni vaghean kheili ahmaghi

vahid ahmadi چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 00:05

dare az shedate suzesh jer mikhore akhe anine in harf tu in mogheiat yani chi ki chizi gofte ke to ino migi halet bade bekhoda zeshte mese oghdeia harf zadan

۸۸ چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 01:55

رومنیگه کاملا درست میگه اصلا مقایسه دورتموند و بایر مثل مقایسه بنز با ژیانه.

محسن اشتایگر چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 14:18

۸۸جان این سایتهایی روکه گفتی همه شونو رفتم اما همه شون لاتینه من که چیزی نفهمیدم من هنوز هم سر حرفم هستم ۲۰۰۱ با من یو بازی نکردیم اما سال بعدش با من یو تو یک گروه افتادیم که هم رفت وهم برگشت رو مساوی کردیم اره فدات شم جیگر

88 چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 15:30

محسن اشتایگر جان وقتی نمیخوای قبول کنی من حرفی ندارم به یکی که زبان انگلیسیش یا المانیش خوبه بگو تا سری به اون سایتها بزنه تا همه چی دستت بیاد.هیچکس دور و برت نیست ازش کمک بخوای؟؟؟؟

مصطفی چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 17:10

می بخشید دخالت میکنم اما سال 2001 با منچستر یونیتد دو بازی رفت و برگشت کردیم که هر دوتاشو بردیم مرحله بعدشم با رئال بازی کردیم که تو اسپانیا مساوی کردیم و تو آلمانم بردیمشون. فینالم که خودت بهتر از میدونی

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 09:58

آقا تسلیم تسلیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد