وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: کار ریبری درست نبود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پس از ماجرای دست ندادن فرانک ریبری هنگام تعویض در بازی شب گذشته بایرن مقابل اف.ث.بازل سوئیس فرانتس بکن باوئر از رفتار ریبری انتقاد کرد. 

برای خبرنگاران رفتار عجیب فرانک ریبری در دقیقه ۷۱ مهم و سئوال برانگیز بود. چرا که ستاره فرانسوی در حالی که در این زمان تعویض شد و جای خود را به توماس مولر سپرد، هنگام خروج از میدان حاضر به دست دادن با یوپ هاینکس، مربی‌اش نشد.

بک باوئر در گفت‌وگویی با خبرنگار شبکه ز.د.اف اظهار داشت: کار ریبری درست نبود. خودش خوب می‌داند  موقع خروج از زمین تمام دوربین‌های تلویزیونی روی چهره‌اش متمرکز بودند. پس وقتی هاینکس دستش را به سمت او برد، باید دست می‌داد و از به راه افتادن جنجالی بیهوده خودداری می‌کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ایدین تاتلیسس پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:56 http://aydin-talises.blogfa.com/

سلام داداش امیر حسین خوبی من یکی از طرفداران سرسخت بایرن هستم من خیلی وقته شما را لینک کردم خوشحال میشم منو لینک کنی زنده باد بایرن

من عاشق صحنه گرفتن پنالتی الیور کان در سال ۲۰۰۱ مقابل والنسیا هستم هیچ وقت یادم نمیره
انشالاه کاپ جام باشگاه های اروپا تو مونیخ خواهد ماند

pejman nabi جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 21:16 http://fc-chelsea-news.mihanblog.com

سلام وب عالی ای دارید و امیدوارم تو کارتون موفق باشید...اگر تمایل دارید با وب من تبادل لینک کنید , من را با نام .:: بزرگترین وبلاگ خبر رسانی چلسی در ایران ::. لینک کنید و به وب من بیاید و پیغام بدهید که من شما را لینک کنم..مرسی@};-

محسن اشتایگر شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 15:01

خوب نباید ریبری رو میکشید بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد