وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: باید مراقب حملات دقایق ابتدایی چلسی باشیم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ باستین شواین اشتایگر، هافبک بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فینال چمپیونزلیگ به هم تیمی هایش هشدار داد مراقب حملات چلسی در دقایق ابتدایی باشند.

دروازه بایرنی ها در دیدارهای اخیر مقابل رئال و دورتموند در همان دقایق ابتدایی باز شد و کاپیتان دوم باواریایی ها از هم تیمی هایش خواست مراقب بازی هجومی حریف در دقایق ابتدایی باشند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "هنوز مشخص نیست ما با چه ترکیبی بازی خواهیم کرد اما امیدواریم بتوانیم در دقایق ابتدایی دروازه مان را بسته نگه داریم. ما می خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و می توانیم این کار را بکنیم. برای مثال ما این را در دیدار با سیتی نشان دادیم. فکر می کنم چلسی در دیدار فردا شب هجومی تر از دیدار برابر بارسا بازی کند." 
این دومین حضور بایرن در فینال چمپیونزلیگ در سه سال اخیر است و شواینی معتقد است حضور ریبری در این دیدار می تواند کمک زیادی به تیمش بکند. ستاره فرانسوی در دیدار دو فصل قبل غایب بود.
"فکر می کنم ما کاملا از شرایط این بازی آگاه هستیم. ما در دیدار با اینتر بسیار هجومی بازی کردیم و به همین دلیل تنبیه شدیم. بازگشت ریبری هم یک فاکتور مهم است. او در فینال مادرید غایب بود و می تواند در دیدار فردا سرنوشت ساز شود."
او همچنین در مورد سه بازیکن غایب دو تیم گفت: "واضح است که بهتر بود همه بازیکنان می توانستند در این دیدار حضور پیدا کنند. اما به هر حال بعضی ها شرایط بازی کردن را ندارند. گوستاوو بازیکن مهمی برای ماست. او بازیکنی سرعتی است و می تواند در نبردهای تک به تک بسیار خوب کار کند. او بازیکن فوق العاده ای است و غیبتش احساس خواهد شد. در مورد بادشتوبر و آلابا هم این مسئله صادق است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد