وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ون بومل و اشنایدر : روبن بایرن مونیخ را ترک کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارک ون بومل و وسلی اشنایدر ، دو بازیکن تیم ملی هلند ، از هواداران بایرن مونیخ به علت سوت ها و هو کردنشان نسبت به آرین روبن در دیدار دوستانۀ سه شنبه شب بایرن و تیم ملی هلند بشدت انتقاد کردند.

مارک ون بول در خصوص این اتفاق گفت : "این شرم آور است. به دستاورد های آرین روبن نگاه کنید. او باعث شد تا بایرن به فینال مادرید در سال 2010 برسد و برای باشگاه بسیار مهم می باشد. بایرن باید واقعاً خوشحال باشد که بازیکنی مانند او در اختیار دارد. آرین روبن به تازگی قراردادی سه ساله با بایرن مونیخ به امضا رسانده است ، اما اگر من جای او بودم  ، یکبار دیگر در مورد آینده ام فکر می کردم. نمی دانم آرین چه کار خواهد کرد ، اما اگر من جای او بودم از بایرن جدا می شدم."

ون بومل در پایان گفت : "هیچکس از باشگاه از او پشتیبانی کرد ، من تنها کسی هستم که در مطبوعات از او حمایت کردم. او از نظر ذهنی بسیار قوی است. هر اتفاق ناگواری که برای او رخ دهد ، او قویتر خواهد شد."

همچنین وسلی اشناید ، هافبک تیم اینتر میلان و تیم ملی هلند در اینباره گفت : "واکنش هواداران کاملاً شرم آور بود. و قابل توجه اینجاست که هیچکس از اعضای بایرن از او حمایت نکردند. آنها با این رفتارشان ، او را به سمت خروج از باشگاه هل دادند. شب بسیار ناراحت کننده ای برای روبن بود. اگر من جای او بودم همین تابستان به اینتر می رفتم."

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد_13 چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 18:28

این احمق ها رو نگاه که چطوری دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن!

یکی که عقده ای شده ( ون بومل ) که با اردنگی انداختنش بیرون.

اون یکی هم که تیمش لیگ اروپا هم نرفته ، داره از شدت سوزش چرت و پرت میگه.

iman چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 19:23

Robben hich ja nemire

مهسا چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 19:27

فعلا که هیچ بازیکنی نداریم...نباید همینم از دست بدیم...تا بعد...

مصطفی چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 19:49

حالا خوبه رومنیگه کلی طرف روبن رو گرفته وگرنه چی میگفتن.
نمیدونم چرا با هلندیا حال نمیکنم احساس میکنم هیچ وقت شخصیت بزرگ بودن رو ندارن . این فن بومل و اسنایدر و تازه فاندر وارت هم حرف زده. فان باستن یه موقع خیلی بیخودی تز میداد . اخه به شما چه که هو کردن یا نه. به نظر من از شدت عصبانیت این کارا طبیعیه ولی خب نباید زیاده روی کرد.

نعیم / قشم چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 20:00

ما بازیهای خوب روبن رو یادمون نرفته
شما هم نمیخواد به روبن بگی چیکار کنه

heinz پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 00:17

روبن یه زمانی خوب بود. الان دیگه تاریخ مصرفش گذشته و برای بایرن کابردی نداره. بره بهتره البته همراه با ماریو قارچ خور.
از قدیم گفتن جواب سلام علیکه جواب ... هم ....ه. با فاجعه هایی که روبن بوجود آورده حقش بود دارش بزنن. شانس آورده به هو کردن اکتفا کردن. هلندی بی غیرت.
الانم پرسپولیس از عربها 2 صفر عقبه و اعصابم اساسی داغون شده. این روزها انگار روزای من نیستن.

b پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 13:44

چشمتون دربیاد!کاش جای ما بودند وزهراین باخت رو چشیده بودند تامزخرف نمیگفتند....روبن هم شخصا اینقدر بایرن رو دوست داره که جایی نمیره.

heinz پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 19:09

دوست داشتنش به درد ما نمی خوره. گل باید یزنه. گل. الان تیم بایرن با تیم زسکا مسکو هیچ فرقی نداره. چون قهرمان نشد. فوتبال خیلی بی رحمه. یا قهرمانی یا هیچ. دومی پشیزی ارزش نداره. درست مثل نایب قهرمانی هلند در جام جهانی!! اگه روبن اون دوتا تک به تکو گل کرده بود الان همه می گفتن هلند قهرمانه. ولی هیچکی نمیگه نایب قهرمان کی بود. درسته داداش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد