وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سوارز : بایرن مونیخ من را می خواهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سوارز ، مهاجم 24 سالۀ آرژانتینی و باشگاه اندرلخت بلژیک فاش کرد که باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب او می باشد.

سوارز در سال 2008 از تیم  باشگاهی زادگاهش راهی کشور بلژیک شد و به تیم اندرلخت پیوست و مدتی است چندین باشگاه بزرگ اروپایی در تلاش هستند تا او را به خدمت بگیرند.

دو باشگاه آرسنال و لیورپول در ماه های اخیر با این بازیکن در ارتباط بوده اند ، اما به نظر می رسد سوارز به تیم فینالیست لیگ قهرمانان امسال خواهد پیوست.

ماتیاس سوارز در این خصوص گفت : "بایرن مونیخ تا کنون بهترین پیشنهاد را به من داده است. نمایندگانم به من گفتند که آیا می خواهم به این درخواست جواب مثبت بدهم. من به آنها گفتم بله ، چون من به انجام این انتقال علاقه مند هستم."

سوارز در ادامه افزود : "من می خواهم به یک باشگاه بزرگ در یک لیگ بزرگ بپیوندم ، زیرا آرزو دارم برای تیم ملی کشورم بازی کنم. بایرن یکی از بهترین تیم های جهان است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد