وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس و تکذیب شایعه جدایی اش از بایرن

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که در تابستان امسال از بایرن مونیخ جدا نخواهد شد.

رسانه های آلمانی در گزارشهای اخیرشان به این نکته اشاره کرده بودند که این مربی 67 ساله بعد از آنکه نتوانست در طول این فصل حتی یک جام برای باواریایی ها کسب کند، در فکر ترک آلیانس آرناست.

البته هاینکس در صحبتهایی با تکذیب این اخبار اعلام کرده که به دنبال آن است که تا اتمام قراردادش در بایرن بماند و این روزها در حال برنامه ریزی برای فصل بعد است.

هاینکس درگفتگوبا کیکر گفت: «من تا سال 2013 با بایرن قرارداد دارم و نمی دانم که چرا شما در مورد آینده من صحبت می کنید. می توانید مطمئن باشید که من می دانم که چه کارهایی باید انجام دهم.»

این درحالی است که اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن هم اخیرا تعجبش را از انتشار چنین اخباری ابراز کرده. او در صحبتهایی به بیلد گفته: «چرا هاینکس باید برود؟ او با ما قرارداد دارد و تحت هر شرایطی با بایرن خواهد ماند.»

نظرات 2 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 17:35

خدا کنه بمونه چون مربی با تدبیری هست
حالا درسته که امسال بی جام موندیم ولی فرگوسن هم جام نگرفت گواردیولا هم جام نگرفت ولی مهم اینه که به تیم نظم داده و به درستی از آلابا و کروس بازی گرفته

روح الله جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 23:03

نه بابا نظمش کجا بود ، این اقا جاحای حساس گند زده حالا به هر عنوانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد