وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: مطمئنم این بار قهرمان جام ملتها می شویم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک تکنیکی تیم فوتبال رئال مادرید امیدوار است پس از کسب قهرمانی لالیگا، همراه با تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۱۲ به مقام نخست برسد.

به نقل از بیلد، مسوت اوزیل اکنون چند روزی است که در اردوی تیم کشورش برای حضور در یورو 2012 حضور دارد. وی اظهار داشت: فصل اخیر با کسب مقام نخست لالیگا، ‌بهترین دوره از زندگی‌ ورزشی‌ام تاکنون بوده است، اما این فصل هنوز به آخر نرسیده زیرا ما در تیم آلمان، قهرمانی اروپا را می خواهیم.

بهترین پاسور گل اسپانیایی‌ها در دو فصل گذشته تا دو سال قبل عضو تیم وردربرمن از بوندسلیگای کشورش بود.

او ادامه داد: نسبت به تیم ملی احساس خوبی دارم. هدف ما کسب قهرمانی یورو 2012 است. اگر غیر این باشد، لزومی نداشت که در این جام حضور یابیم. اکنون  خیلی خوب خود را برای حضور در جام ملت‌ها آماده می کنیم. روی حضوری خوب در این جام کاملا تمرکز کرده‌ایم.

به اعتقاد این لژیونر کسب هر عنوانی غیر از قهرمانی برای ژرمن‌ها در جام ملت‌های 2012 به منزله شکست خواهد بود.

وی افزود: در سال 2008 تیم آلمان نایب قهرمان شد. در جام جهانی 2010 ما سوم شدیم. در این دو جام خیلی نزدیک به کسب مقام قهرمانی شدیم. اگر یکبار دیگر این اتفاق بیفتد، گرفتار ناکامی تازه‌ای خواهیم شد.

او ادامه داد: اگر لژیونرهای عضو بایرن به اردو ملحق شوند، آنوقت کادر بازیکنان کاملا تکمیل خواهد شد. اطمینان دارم این بار خواهیم توانست جام را از آن خود کنیم.

به اعتقاد این بازیکن 23 ساله حضور در تیم اول اسپانیا، سبب شد تا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

اوزیل ادامه داد: اکنون می توانم از توانم بدنی بیشتر استفاده کنم. البته دقت زیادی هم دارم که بازیکنی قدرتی نشوم و سرعتم را از دست ندهم. در رئال بازیکنان عموما از فیزیکی قدرتمندی برخوردار هستند. اما من می گویم فقط یکی می تواند تا حد کریس‌رونالدو پیش رود.

این بازیکن ترک‌تبار افزود: اگر در پایان مسابقات یورو 2012 قهرمان شویم، آنوقت می توانم به خانواده‌ام و دوستانم تعطیلاتی خوش را پیشکش کنم.

تیم آلمان در رقابت هایی که از دو هفته دیگر در دو کشور لهستان و اوکراین انجام خواهد شد، با دانمارک،‌ پرتغال و هلند همگروه است.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 17:40

عاشقتم مسوت جان
تو بهترین پاسور جهانی اینو آمار میگه
امیدوارم تو دورو هم با پاس هات میرو و ماردو رو به گل برسونی

محمد_13 جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 17:40

اوزیل : اگر در پایان مسابقات یورو 2012 قهرمان شویم، آنوقت می توانم به خانواده‌ام و دوستانم تعطیلاتی خوش را پیشکش کنم.

بچه ها کسی شمارۀ اوزیل رو داره؟!! می خوام باهاش دوست شم شاید ما هم به یک نون و نوایی رسیدیم و ما رو هم برد گردش و مسافرت!!! این دغل دوستان که میبینی ، مگسانن به دور شیرینی.

فاضل جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 20:02

بایرنیسم شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 01:22

اوزیل جون مثل اطمینانت از قهرمان شدن تو لیگ قهرمانان نباشه که تیم تون تحقیر شد و به کمک 12 داور حذفتون به تاخیر افتاد!!!
اینحا باید جون بکنی عرق بریزی تا اخرش اشک نریزی
منم امیذوارم بدرخشی،فرصت خطا نداری که گوتزه و ریوس در کمینتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد