وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور بیرهوف: نگرانی وجود ندارد، همه چیز را سازماندهی کرده ایم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدیر تیم ملی آلمان در صحبت هایی با اشاره به شکست بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا و غیبت بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی گفت نگرانی از این بابت وجود ندارد و همه چیز سازماندهی شده و تحت کنترل است.

به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا؛ اولیور بیرهوف ادامه می دهد: "ما همه چیز را سازماندهی کرده ایم و برای انجام عملکرد مناسب در راهی که پیش رو است اتاق مانوری پیش بینی شده است. بازیکنان ملی پوش بایرن نیز شنبه یا یک شنبه به اردو اضافه می شوند."

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بازیکنان بایرن، تیم ملی را در دیدار دوستانه شنبه شب در بازل همراهی خواهند کرد گفت: "فکر نمی کنم این چنین باشد و هیچ کدام از بازیکنان از باشگاه بایرن نخواهند بود فکر می کنم بازیکنانی که در اردوی آمادگی حضور داشته اند شایسته این باشند که فرصت حضور در ترکیب تیم ملی کشورشان را داشته باشند."

مدیر تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه با اشاره به شکست بایرن در فینال لیگ قهرمانان و تاثیر آن بر روحیه بازیکنان ملی پوش گفت: "در این مورد نگرانی وجود ندارد. این شکست می تواند تجارب خوبی برای این بازیکنان در بازی های پیش روی تیم ملی داشته باشد آن ها باید نگاه خود را به جلو معطوف کنند و برگشت به عقب نداشته باشند. در این مورد با آن ها صحبت کرده ایم و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت. این بازیکنان به اندازه کافی حرفه ای هستند که خود را به سرعت از نظر روانی آماده کنند. با این شکست آن ها برای کسب پیروزی و فتح جام حریص تر نیز شده اند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد