وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: شکست بایرن بر عملکرد تیم ملی اثرگذار نخواهد بود

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوکاس پودولسکی مهاجم تیم ملی آلمان در صحبت هایی با اشاره به شکست بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا و حضور خود در باشگاه آرسنال از انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی برای کسب موفقیت در یورو 2012 سخن گفت.

پودولسکی که همراه دیگر بازیکنان ملی پوش در اردوی فرانسه به سر می برد در کنفرانسی مطبوعاتی به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد: "من شخصا امسال سال خوبی را سپری نکردم. سقوط کلن به بوندسلیگای دو از خاطرات تلخی بود که امسال برایم اتفاق افتاد اما به هر حال شما باید با این مسائل کنار بیایید و آنچه که رخ می دهد بخشی از زندگی بدانید."

لوکاس در ادامه با اشاره به حضور 8 ملی پوش باشگاه بایرن در اردوی تیم ملی و اثر روحی شکست در دیدار نهایی لیگ قهرمانان می گوید: "هر هشت بازیکن بایرن از بزرگان و بازیکنان با کیفیت آلمان هستند. برای آن ها باید این مسائل چند روز به طول بیانجامد و چندان در شرایط آینده تاثیر گذار نباشد. مطمئنا این بازیکنان آنچنان حرفه ای هستند که برای شروعی دوباره به آینده خیره شوند."

پودولسکی در پایان هدف تیم ملی را در یورو 2012 کسب عنوان قهرمانی خواند و گفت: "ما باید شروع خوبی در مقابل پرتغال داشته باشیم. باید در اولین دیدار دست به آتش بازی بزنیم تا بتوانیم بقیه مسیر را به خوبی طی کنیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 17:37

درود بر لوکاس
امیدوار به درخشش تو در جام ملتها و تیم آرسنال هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد