وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

متس هوملس: با هولگر رابطه ی بسیار خوبی دارم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ متس هوملس به نظر یکی از دو مدافع ثابت تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو 2012 خواهد بود. هولگر بادشتوبر مدافع جوان بایرن به نظر دیگر مدافع انتخابی از سوی یواخیم لو برای حضور در کنار هوملس باشد تا ترکیب خط دفاع ژرمن ها برای یورو شکل گیرد.

پس از مصدومیت پرمرتساکر مدفاع بلند بالا و ملی پوش باشگاه آرسنال یواخیم لو در اکثر دیدارهای تیم ملی آلمان از زوج هوملس و بادشتوبر در خط دفاع بهره جست. اما پس از رهایی از مصدومیت و بازگشت مرتساکر به اردوی تیم ملی رایزنی ها برای ترکیب اتخاذی لو در خط دفاعی آغاز شد. در این میان نظر هوملس نیز در این مورد شنیدنی است: "در دو ماه گذشته من تجربه خوبی در کنار بادشتوبر بدست آوردم اما به نظر می رسد با حضور مرتساکر یکی از ما باید از ترکیب خارج شود البته این نظر شخصی من است. من با هولگر رابطه ی بسیار خوبی دارم و به درک متقابل از هم رسیده ایم البته این برای ما نمی تواند سخت باشد که در کنار بازیکن با تجربه ای مانند مرتساکر بازی کنیم فکر نمی کنم کسی از حضور کنار وی حس آرامش نکند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد