وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیست نهایی لو چه خواهد بود؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو برای اردوی آماده سازی مسابقات یورو 2012 بیست و هفت بازیکن را به اردوی فرانسه دعوت کرد که در این میان و در اعلام نهایی ترکیب تیم ملی آلمان برای تورنمنت نام 4 بازیکن از این لیست خط خواهد خورد.

به نقل از بیلد؛ به نظر در لیست خروجی های اردوی فرانسه نام کاکائو مهاجم 31 ساله باشگاه اشتوتگارت در صدر باشد. او در تمرینات اخیر با فشار های تاکتیکی از سوی لو به خط هافبک منتقل شد. از سوی دیگر درخشش مارکو رویس در نوک حمله نیز از دیگر اتفاقات مهم تمرینات تیم ملی بود.

لو به نظر از عملکرد رویس کاملا راضی است و می گوید: "من مشتاقم تا عملکرد رویس را در خط حمله مقابل حریف ببینم او به طور باور نکردنی چابک، انعطاف پذیر و در محوطه جریمه خطرناک است."

رضایت سرمربی آلمان ها از عملکرد مارکو رویس تهدید جدی برای کاکائو است و احتمال خروج وی و عدم حضور در لیست نهایی را بسیار افزایش می دهد. این مهاجم 31 ساله نیز در این مورد گفت: "من باید آن را بپذیرم اما دوست ندارم که این تهدید را قبول کنم. من نیز مانند همه بازیکنان در تمرینات شرکت می کنم و برای حضور در ترکیب مبارزه خواهم کرد."

ایکای گوندگان از دیگر بازیکنانی بود که یواخیم لو را تحت تاثیر قرار داد و به نظر جای خود در تیم یورو را ثابت کرده است. اما 4 بازیکنی که احتمال خروج آن ها از لیست نهایی هست علاوه بر کاکائو، از بین اسون و لارس بندر، هافبک لورکوزنی از شانس بیشتری برای ادامه حضور خود در اردوی تیم ملی برخوردار است و یولیان دراکسلر دیگر نامزد خروج است و یکی از دو دروازه بان جوان روبرت سیلر (23 ساله از هانوفر) و آندره ترستیگن (20 ساله از گلادباخ) می باشد که البته ترستیگن تا حدود زیادی نظر مثبت لو را جلب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد