وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: دیگر دوم و سوم شدن را نمیخواهیم؛ باید قهرمان شویم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میروسلاو کلوزه مهاجم باشگاه لاتزیو اظهار داشت که با وجود شکست بایرن برابر چلسی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بازیکنان بایرن برای قهرمانی آلمان در یورو 2012 تمام تلاش خود را خواهند کرد.

به نقل ازBild کلوزه گفت: "شکست بایرن برابر چلسی باعث خواهد شد که بازیکنان بایرن تمام تلاش خود را بر روی قهرمانی در یورو بگذارند. من بازیکنان بایرن را میشناسم و میدانم که مشکلی از لحاظ روحی نخواهند داشت و از لحاظ روحی آسیب نخواهند دید. همه ی ما آرزو داشتیم که بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر امیدوارم که باواریائیها و سایر بازیکنان بیش از هر زمان دیگری خواهان پیروزی باشند تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.”

او در ادامه گفت: "من دیگر نمیخواهم پس از این همه سال فعالیت، آلمان باز هم به مقام دوم و سوم برسد دیگر نمیخواهم این خاطرات تکرار شود. این بار خواهان قهرمانی هستیم. من میخواهم قهرمانی در یورو را با تیم کنونی آلمان تجربه کنم و حسی در درون من به من مبگوید که این اتفاق رخ خواهد داد."

نظرات 8 + ارسال نظر
نعیم / قشم شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 20:49

اره دیگه راست میگه
هر نتیجه ای جز قهرمانی طبق نظر خیلی از بازیکنا شکست حساب میشه
ولی حتما دیگه شکستی در کار نیست

شاهین شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 21:59

تنها راهی که میشه دوباره به فینال چمپیونز رسید.قهرمانی المان تو یوروست.وگرنه تا سه چهار سال دیگه هم باید فکر قهرمانی بایرن تو اروپا رو از سر بیرون کرد.
چون این شکستی که تو فینال چمپیونز داشتیم روحیه بدی به بازیکنان المانی بایرن خورده.پس تنها راه بازگرداندن این روحیه قهرمانی تو یوروست.
خدایا کمک کن المان قهرمان بشه.

MER3AD شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 22:24

ما میتوانیم
من به آلمان بیشتر از بایرن اعتقاد دارم
چون بازیکنای بهتری داره
فقط ترسم از مهاجمه که با رفتن کلوزه مهاجم نوک دیگه ای نداریم

مهدی شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 22:26

ای وای آلمان هم که باخت!!

کورش شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 22:29

گند جوون گراییو درورد!دفاعم که قوربونشون برم!

مهسا شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 22:35

باختیم که...ای بابا....این طوری قراره اول شیم!!!

b شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 23:25

میگم این دورتموندیه کجاست؟بیادببینه دورتموندیها تیم ملی رو به گند کشیدند!!بعد دوباره قمپز درکنه!!ولی میرو جون با این بازیها مثل امشب چیزی در درون من به من میگه که ما از گروهمونم صعود نمیکنیم!!

نواب یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 10:40

زیاد خودتون رو ناراحت نکنید هیچکس بهتر از من المان رو نمیشناسه ژرمنها نزدیکهای یه تورنمنت بزرگ بازیهای دوستانه رو واگذار میکنن این یه ترفند بزرگ از جانب المانی هاست ولی در تورنمنت جور دیگه ای ظاهر میشوند مطمئن باشید زنده باد المان کبیر و دیگر هیچ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد