وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: آلمان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ لوکاس پودولسکی، ستاره آلمانی دنیای فوتبال بعد از شکست 3-5 تیمش مقابل تیم ملی سوئیس در دیدار دوستانه شنبه شب اعلام کرد که ژرمنها کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.

این دیدار دوستانه که در راستای آماده سازی هرچه بیشتر برای رقابتهای یورو2012 برگزار شد، با هت تریک ارن دردیوک و گلهای استفان لیختشتاینر و آدمیر مهمدی، با برتری سوئیس به اتمام رسید . البته متس هوملس، آندره شورله و مارکو رئوس هم برای آلمان گلزنی کردند ولی این گلها به کاری نیامد تا آلمان دراین دیدار دوستانه شکست بخورد. اکنون لوکاس پودولسکی در صحبتهایی از هم تیمی هایش خواسته تا برروی بازی بعدی تیمشان تمرکز کنند.

پودولسکی بعد از این شکست به گل دات کام گفت: «ما باید آماده باشیم تا در روزهای آتی پذیرای انتقادات شویم. بعد از چنین دیداری، انتقاد از تیم ما طبیعی است. برنامه ما این است که برای اولین بازی مان در یورو به آمادگی کامل برسیم. الان دراین مسیر هستیم.»

این ستاره باتجربه ادامه داد: «قطعا چنین شکستی دردناک است ولی ما رو به جلو حرکت خواهیم کرد. سوئیس خیلی خوب بازی کرد و ما هنوز در آن جایگاهی که می خواهیم، قرار نگرفته ایم. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.»

این درحالی است که آلمان پنج روز دیگر در دومین دیدار دوستانه اش به مصاف تیم رژیم صهیونیستی خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد