وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن : گاهی وقتها همه تو را آشغال می دانند و گاهی یک قهرمان

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند، از حمایت هواداران این تیم ابراز رضایت کرده و اعلام کرده که هیچ وقت هفته ای به این سختی را پشت سرنگذاشته است.

بعد از آنکه آرین روبن در فینال لیگ قهرمانان اروپا یک ضربه پنالتی را از دست داد، هواداران باواریایی در جریان دیدار دوستانه بایرن مقابل تیم ملی هلند، او را هو کردند. گویا هواداران باواریایی از آرین روبن به خاطر از دست دادن آن پنالتی به شدت دلخور بودند.

البته بعد از آن اتفاق تعداد زیادی از دوستان فوتبالی روبن، از او به حمایت پرداختند و بعد از شکست 1-2 هلند مقابل بلغارستان که شنبه شب برگزار شد، روبن هم از حمایت هواداران نارنجی پوش تشکر کرد.

روبن در صحبتهایی به اس بی اس گفت: «من می خواهم از حمایت هواداران هلند تشکر کنم. این فوق العاده است که تا این حد مورد حمایت قرار بگیری. من هیچ وقت چنین هفته سختی را پشت سرنگذاشته بودم. همه چیز خیلی سخت بود ولی زندگی یک ورزشکار حرفه ای به همین ترتیب است. گاهی وقتها همه فکر می کنند که تو آشغالی و گاهی وقتها همه تو را یک قهرمان می بینند. هفته گذشته، من یک آشغال به تمام معنا بودم ولی در روز 9 ژوئن و در اولین بازی تیم ملی هلند مقابل دانمارک حاضر خواهم بود. به شما قول می دهم.»

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن اشتایگر یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 16:10

کی گفت تو آشغالی تو قهرمانی پسر فقط قربانیه بدشانسی آلمانیها شدی

علی بالاک یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 16:57

ایول محسن جان
تو قهرمان مائی و قهرمان باقی میمونی
فصل بعد جبران میکنی ف من مطمئنم

کورش یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 20:48

دوستت می دارم!

مهدی یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 21:23

هیچکی نگفته تو آشغالی حتی من هم که از دستت بدجور شاکیم!!
ما میگیم فقط کمتر مغرور باش و تو ضرباتت بیشتر دقت کن!!
تو بازیکن خوبی هستی ولی مغرور که غرور زیادت باعث افت شدیتت شده

b دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 12:58

خودشم قبول داره اشغاله!!!بابا بدمصب پدرمون رو دراوردی توقع داری قربونتم بریم!خیلی هلندی هستی!!به فکر جبران اشتباهاتت باش بلکه ازت بگذرند.اگه تو ایتالیا بودی الان سینه قبرستون بودی که! صدرحمت به لطف وبزرگواری ما!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد