وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: شکست از سوئیس نگران کننده نیست

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت پس از انجام تمریناتی پر فشار فاقد تمرکز بودیم و شکست از سوئیس نگران کننده نیست.

به نقل از کیکر، یواخیم لو که شب گذشته تیمش در دیدار دوستانه  مقابل سوئیس در شهر بازل 5 بر 3 باخت، اظهار داشت: فکرش را هم نمی‌کردم، بدیهی است  از این نتیجه نمی‌توان خرسند بود. این یک مرحله خطرناک از دوره آماده‌سازی بود. بعد از برگزاری جلسه‌های تمرینی پر فشار، طبیعی است که تمرکز کافی نداشتیم. هدف این بود که آزمایشاتی را انجام دهیم که البته اشتباه های زیادی هم دیده شد.

وی ادامه داد: در این بازی تلاش کردیم به بازیکنان مواردی را گوشزد کنیم. فکر می‌کنم جدا از نتیجه این بازی پر ثمر و سودمند بود.

او اضافه کرد: هنوز دو هفته تا شروع رقابت‌های یورو 2012 فرصت داریم. بطور قطع هماهنگی بازیکنان بهتر خواهند شد. من از این بابت نگران نیستم.

«لو» در مورد بازیکنان تیم بایرن مونیخ که از روز شنبه (دیروز) به اردو ملحق شدند، افزود: آنها روز یکشنبه (امروز) کار پرفشار نخواهند داشت و ریکاوری خواهند کرد. اما از روز دوشنبه (فردا) در جلسه‌های تمرینی حضور می‌یابند. با وجود آنها ما به شرایط عادی خود باز خواهیم گشت. در واقع از روز دوشنبه کار کاملا جدی‌تر تیم برای یورو  آغاز خواهد شد. من با هیچ یک از بازیکنان در مورد بازی با سوئیس حرف نخواهم زد. چون می‌دانم آنها کاملا به آنچه گذشت،‌ واقف هستند. اطمینان دارم در روزهای آینده شاهد پیشرفت‌هایی در تیم خواهیم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بالاک یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 16:56

قبولت داریم یوگی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد