وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: هر روز به شکست مقابل چلسی فکر می کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن، اعلام کرد همچنان به شکست مقابل چلسی در فینال چمپیونزلیگ فکر می کند.

باواریایی ها در دیدار فینال لیگ قهرمانان در حالی که ابتدا 1-0 جلو افتادند، در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردند.

رومنیگه در گفتگو با ولن آم سانتونگ گفت: "وقتی هر روز از خوب بیدار می شوم، به اولین چیزی که فکر می کنم، شکست مقابل چلسی است. درد این شکست هنوز در وجود اعضای باشگاه به شدت احساس می شود؛ دردی شدیدتر از شکست مقابل منچستریونایتد در فینال سال 1999. فکر می کنم غم این شکست برای مدت ها با ما خواهد بود. من در دو فینال جام های (1982 و 1986) شکست خوردم و می دانم چنین زخم هایی برای خوب شدن چقدر زمان نیاز دارد."

نظرات 8 + ارسال نظر
heinz یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 23:46

heinz یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 23:48

رویاهای مردی که به باد رفت.
فکر نمی کنم دیگه عمرمون قد بده یه بار دیگه یه همچین لحظه ای رو ببینیم

نعیم / قشم دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 00:17

[:S001:]

ماریو گومز دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 01:10 http://bayern.blogsky.com/Comments.bs?PostID=4286

وحید دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 03:51 http://bayern.blogsky.com

سلام
بایرن صدرصد تا دو سال دیگه قهرمان این جام میشه
خیالیون راحت

b دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 12:50

بمیرم برات..........

محسن اشتایگر سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 00:38

منم هرشب به اون فینال لعنتى فکر میکنم وقتى نظرات دوستانو میخونم (خیلى ببخشید)احساس مىکنم شماهوادار واقعى بایرن نیستین اخه چطور به این زودى فراموش کردین .به غیر از فاضل و امیر حسین که کمتر نظر دادن بقیه خیلى زود فراموش کردن بهتون حسودیم میشه

ehsan سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 07:26

منم همینطورهر روز یادش میفتم وآهی میکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد