وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازیکنان فوتبال آلمان تماشاگر مسابقات فرمول یک شدند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برای تماشای مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک عازم موناکو شدند.

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، یک روز پس از باخت 5 بر 3 از تیم ملی سوئیس در شهر بازل، 25 نفر از اعضای کادر 27 نفره ژرمن‌ها امکان حضور در رقابت‌های گرندپری فرمول یک موناکو را پیدا کردند.

یواخیم لو به منظور رفع آثار خستگی و فشار تمرینات سنگین دو هفته اخیر در اردوهای ساردینای ایتالیا و نیس فرانسه،‌ روز یکشنبه اجازه چنین گردش تفریحی کوتاه‌مدتی را صادر کرد.

اعضاء تیم پس از تماشای چند دور از این مسابقات به محل اردوی خویش در نیس بازگشتند.

این حرکت در پی دعوت حامی مسابقات گرندپری از تیم ملی فوتبال آلمان صورت گرفت. 

 

  

  

  

  

  

  

  

  

 

نظرات 19 + ارسال نظر
بایرنی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 12:49

نگاه کن چطور دارن میخندن و بی خیالن مارو تو فینال سکته دادن رومنینگه بدبخت داره دق میکنه اونوقت اینا چطور خوشند اصلا انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

b دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 13:05

وااااااچه از خود متشکر!!تولد هانس یورگ عزیزم مبارک.بمیرم فصل اخرش چه جوری تموم شد.

مهدی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 13:09

آقای بایرنی عزیز:
خوب چی کار کنن؟؟تا آخر عمر باید حسرت این جامو بخورن؟؟
بالاخره باید فراموشش کنن

b دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 13:29

دوستان یه سوال لطفا جواب بدید.ایا تا حالا طرفدار تیم ملی ایران بودید و بازیهاش رو نگاه کردید؟اخه من به هرکی میگم بازی تیم ملی رو غیر از 2بار مقابل المان ندیدم بهم میگن خائن وطن فروش و این حرفها.لطفا نظرتون رو بگید.ممنونم.

آزادی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 15:04

دوست عزیز منم طرفدار آلمان هستم و بازی ایران و آلمان رو رفتم ورزشگاه ولی ایران کشورته علاقه آدم به کشور خودش یک جور دیگست این کشور کهن هزاران ساله روزهای بد وخوب زیاد داشته یک روز دراوج بودیم و یک روز در افول الان کشور ما تو یکی از بدترین دوران تاریخش هست ولی ما ایرانی هستیم و پوست و گوشت و خونمون از این خاکه و روزی هم به همین خاک برمیگردیم .

iman دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 15:52

Daghighan azadi Jan dorost mige ma irani hastim va mimonim age ye roz ye jaye dor az vatan bemirim hame migan irani bod alman jaye khodesh hese Iran ham jaye khodesh Dar zemn ma irani ha az hame behtarim az khodeto mahsa begir ke dokhtarin ta mohamad o mostafa amir hoseyn modir o manzoram bod ta farshad refighe mahsa mersado biya invar tar dota dost paye mohsen o fazel hame irani hastim hame asheghe keshvare mon hastim dorost nist dostan

مصطفی دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 16:48

همه حرفای دوستان در مورد ایرانی بودن رو قبول دارم و من هم به اینکه فرزندان کورش کبیر هستیم افتخار میکنم و خودم رو جزء کوچکی از امپراطوری بی پایان ایرانیان بر جهان میدونم.
بحث دوست داشتن و علاقه به پیروزی یک سری ورزشکار بر هم دیگه به گمونم تا یه حدود فرق میکنه با این . مثلا اگه یه روزی بازم آلمان و ایران دوبازه تو جام جهانی بخورن به هم دیگه بی تردید من دوست دارم آلمان پیروز بشه اما مثلا اگه یه روز والیبال یا بسکتبال آلمان خورد به ایران دوست دارم ایران برنده بشه . این علاقه کاملا شخصیه و به نظرم ربطی به میهن پرستی نداره. من همونجور که برای تمام ورزشکاران ایرانی در تمام عرصه ها آرزوی موفقیت میکنم از موفقیت یک سری ورزشکاران آلمانی هم خوشحال میشم کسایی مثل : فتل . شوماخر ، نویتزکی و ... .

شاهین دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 17:19

آدم باید همیشه هوادار زادگاهش باشه.

MER3AD دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 19:07

من در کل طرفدار آلمانم
حالا تو هر ورزشی باشه حتی اگه بسکتبال ایرانم داشته باشه با آلمان من دوست دارم آلمان ببره

مهسا دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 19:10

مگهbدختره!!!پس مهسا دوست فرشاد بوده....
من از فوتبال ایران بدم میاد اما عاشق والیبال و فوتسال و بسکت ایرانم و بازیهاشونو دنبال میکنم...ورزشهای انفرادیم عالین!!!
بابا بدبختا یک کم خوشحالی بهشون نیومده!!!بذار شاد باشن!!!

نعیم / قشم دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 20:29


ایول بسکتبال
من خودم بسکتبالیستم و البته داور بسکتبال
امسالم استقلال قشم اومد لیگ برتر بسکتبال

b دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 22:03

ممنون از جوابهاتون.ولی شخصا با مرصاد داداشی موافقم.هیچوقت در هیچ عرصه ای هوادار ایران نبودم!شرمنده!!

جواد دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 23:04

آخه دیگه ایران چیه که آدم بخواد طرفدار فوتبالش هم باشه
هر گلی زدن به سر خودشون زدن
به ما چه
فقط آلمان
کورش کبیر کیلو چنده شما هم بیخیال این توهمات نمیشید ها
امپرااااااااااطووووووووووری

مصطفی سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 00:00

داداش جواد به هرچی بی احترامی میکنی بکن ولی کورش کبیر رو خواهشا کوچیک نکن که بنده شدیدا به ایشون معتقدم. در ضمن شما نظر خودتون رو بگید چیکار به نظر دیگران دارید . لطفا به نظر دیگران هم احترام بگذارید همونجور که بقیه به نظر شما احترام میگزارن.

علی بالاک سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 00:13

راستش رو بخواین من در تمام عرصه ها و زمینه ها طرفدار آلمانم
چون تو خونواده ای بزرگ شدم که آلمانی بودن(طرفدار آلمان بودن)
و حالا آلمان و آلمانی از هر چیزی برام با ارزش تره
آلمانی به دنیا اومدم،آلمانی زندگی میکنم،آلمانی از دنیا میرم

محسن اشتایگر سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 00:50

فرقى نمیکنه آسمون همه جاش یه رنگه این زمینه که یه جاش زشته یه جاش قشنگه . سلام فاضل جان تازه نظرتو خوندم منم حال روز تو رو دارم

iman سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 03:17

Na mahsa khanom man manzoram shoma ba mersad bodin farshad bande khoda karei nist man manzoram tike hayi ke shoma va mersad Jan beham migin bod

مهسا سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 07:20

من کجا به مرصاد تیکه میندازم!!!نمیدونم من از یه لحاظ به اینکه ایرانیم افتخار میکنم اما وقتی افراد پستی رو تو کشورم میبینم فقط از اسم ایران خوشم میاد....در ضمن محسن جا این بیت یادت نیست که میگه چه زشته و چه زیبا همه رو خدا افریده زعد میگه نی نی نکند زشت نگارنده ی زیبا....یعنی افریننده ی ما هیچ چیزی رو زشت نیافریده این ماییم که این طور میبینیم یا فک میکنیم...

b سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 13:12

تورو به هر چی میپرستید قسم فارسی بنویسید.علی بالاک خیلی گلی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد