وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: روبن مغرور است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن اسطوره‌ای پیشین فوتبال آلمان از تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

به نقل از یورونیوز، لوتار ماتئوس گفت: پس از بازی فینال جام حذفی گفتم که در تیم بایرن بازیکنان زیادی هستند که مغرورند. آنها فقط به خود فکر می‌کنند و منافع تیمی را در نظر نمی گیرند. حتی این را هم گفتم امتیاز دورتموند بر بایرن در این است که زردپوشان به تیم می‌اندیشند نه به خود. در دورتموند همه تیم صاحب برد می‌شوند اما در بایرن فقط یکسری که گلزنی می‌کنند، خود را برنده می‌دانند.

این چهره 51 ساله با این اظهار نظر نوک تیز پیکان انتقاد خویش را رو به سوی آرین روبن، ستاره هلندی سرخ‌پوشان گرفت. بازیکنی که در دیدار نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی، به انجام بازی گروهی هیچگاه تمایلی نشان نداد و فردی عمل کرد. حتی یک ضربه پنالتی سرنوشت‌ساز را با بی دقتی هدر داد.

ستاره دهه هشتاد باوارایی‌ها افزود: روبن بازیکنی نیست که به دنبال نزدیک شدن به بازیکن تیم خودی باشد. او همیشه می‌خواهد بصورت انفرادی عمل کند.

ماتئوس در مورد ناکامی بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی و جام حذفی آلمان مقابل بروسیادورتموند، همینطور کسب نایب قهرمانی بوندسلیگا نیز عنوان کرد: در بایرن کسب عنوان دوم هیچ ارزشی ندارد، این مقام‌ها به منزله باخت است.

نظرات 4 + ارسال نظر
b سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 12:38

وای که چقدر دوست دارم به قد دنیام میخوامت اندازه ستاره های اسمون میخوامت............ چه عجب شما پیدا شدید حرف بزنید!خوب بیا این بایرن رو جمع کن امثال روبن رو هم بنداز بیرون...

مصطفی سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 13:13

ماتئوس خیلی چاکریم
یه روز باید بیایی همونجور که تو زمان بازیکنی صفحه هلندی ها رو پاک کردی الانم تو عرصه مدیریت صفحه هلندی ها رو پاک کنی.

b سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 13:27

ولی دوست من ارزوی دوریه.هوینس پس از افتتاح الیانس گفت ماتئوس بداند که حتی باغبان الیانس هم نخواهد شد!!حالام که رئیس بایرن شده....

heinz چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 00:27

نمی دونم چرا من از هرکی خوشم میاد میره به ناکجاباد و از صفحه روزگار حذف میشه؟
افن برگ، لوتار، هاسلر....
یادش بخیر... کالسروهه...
ای کاش لوتار بزرگ رو بیشتر تحویل می گرفتن ژرمن ها. شاید بخاطر اینه که تند مزاج و مغروره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد