وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامی خدیرا: همچنان توانایی قهرمانی در یورو 2012 را داریم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سامی خدیرا بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است که نباید به خاطر شکست 5 بر 3 تیمش برابر سوئیس واکنش بیش از حد نشان داد و باید به این واکنش ها پایان داد.

به نقل از FourFourTwo سامی خدیرا در این باره گفت: "شنبه نمایش خوبی از خود به اجرا نگذاشتیم. اما نباید بیش از حد برابر این باخت واکنش نشان دهیم. من نمیگویم که باید از این نتیجه چشم پوشی کرد اما به همان اندازه که نباید نسبت به باخت بی توجه باشیم، باید از واکنش بیش از اندازه نیز پرهیز کنیم. ما همچنان توانایی قهرمانی در رقابتهای یورو 2012 را داریم."

او در ادامه درباره ی بازیکنان بایرن که به تازگی به اردوی تیم ملی پیوسته اند گفت: "پس از شکست بایرن برابر چلسی بازیکنان بایرن بسیار اندوهگین و خسته به نظر میرسیدند اما هم اکنون همه ی آنها منتظر شروع رقابتهای یورو و سرشار از تمرکز هستند."

او همچنین در آخرهنگامی که از او درباره ی وضعیت نابسامان باستین شواین اشتایگر پس از ناکامی بایرن در چمپیونزلیگ سوال شد گفت: "باستین در حال حاضر میخندد، صحبت میکند و کاملا عادی رفتار میکند. هیچ مشکلی وجود ندارد."

نظرات 16 + ارسال نظر
iman سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 17:49

Yani mahsa Jan khob baladi he he onja mersad khast ye jori bege azat badesh nemiyad khodet kharab kardi mersad Jan azizam man aslan nakhastam be ahaliye rasht ya gilan tohin konam chon mardome khobi daran aslan hame khoban man az bandar abbas miyomadam tonekabon daneshgah az onvar dige dadash ya lahijan bodim ya hashpar talesh kheyli ba safa bod mardom ham kari be ham nadashtan

MER3AD سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 17:57

هااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
نه بابا! ما همه با هم دوستیم دورتموندیو دختر پسر نداره خصوصا که مهسا هم شمالیه........ ولی دیگه گنبد کاووس رو نمیشه شمال حساب آورد ولی در کل مهم اینه که ما همه بایرنی و آلمانی هستیم

MER3AD سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 17:59

من ازتو بدم نمیاد مهسا از فیزیکو معلماش بدم میاد(به مامان خودت نگیر)
تو این چهار ساله یه معلم درستو حسابی نداشتیم
مستمر منم معلم به من ۱۱ داد
با این اوضاع اولین تجدیدیمو تو کل زنگدیم میارم
بعدشم من ریاضی نیستم رضا جون تجربیم
اونم چهارم تجربی

ahmadivah سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 18:28

toro ghoran injaro bash hame ye mosht bache dabestanian bad nazar rajebe football midan
chi begam vala
faghat mitunam begam dortmundo eshghe

reza سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 19:53

احمدی دبیرستانو اشتباه دبستان خوندی فیلسوف. بدشم به امید خدا امسال سراسری قبول میشم

مصطفی سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 20:33

جناب وحید میشه بگید شما چند سالتونه . اینجوری که شما از سالهای دور آلمان صحبت میکنید و میگید به نظر شما سن نسبتا بالایی داشته باشید . درست نمیگم ؟
من خودم الان 23 سالمه اگه میشه شما هم بگید چند سالتونه.

** سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 20:47

دوباره از dfb.ir خبر کپی کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه بار هاشمی یه بار ستاره ای!
دو تا روحید تو یه بدن؟!
زیاد حرص نخور واست خوب نیست!

MER3AD سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 21:16

به تو چه که از کجا خبر آوردن؟؟؟؟
اصلا شاید اونا از همین وبلاگ خبر میارن
به نظر من احمدی باید با محاسبات من مال دهه ۵۰ باشه

ahmadivah سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 22:00

dahe 50 nistam ama daneshgaho 2 sali mishe tamum kardam hala harki dorost bege 20 emtiaz dare

ahmadivah سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 22:02

ishala sarasari ghabul mishi omomiaro bekhun makhsusan arabi mese ma manfi nazani:d

مهسا سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 23:02

نه ایمان جان من که میدونم مرصاد از من بدش نمیاد...یه قصد دیگه ای داشتم...مگه گنبد چشه مرصاد!؟!!؟؟در ضمن اقای احمدی مگه بده ما بچه ایم؟!ما اینده سازان بایرنیم....
وای خدایا من اگه خوش شانس بودم اسممو میذاشتن شمسی.!!!یه هفته مونده به تمرینات مسابقات استانی از ناحیه پاشنه پا مصدوم شدم!!!!ااااااههه

iman چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 00:19

Ayande saze bayern kheyli bahal bod he he khodayish ghol dadi riyazi bist shi chi shod chon be gholet amal nakardi masdom shodi mesle arien robben khodemon khob mishi ghose nakhor

MER3AD چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 00:22

مهسا روبن!
عجب اسم برازنده اى
مهسا راستى میتونى منو دریبل بزنى؟
آقاى احمدى احتمالا باید 26 داشته باشه یا 28

iman چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 03:38

Mersad ajab esmi be zehnet resid mahsa robben albate gomez ham be esme to miyad mersad gomez berno ham be esme khodam iman berno ravani mishavad ye ho didi blog ro atish keshidam

مهسا چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 07:30

من ریاضی...فک کنم بیست شم....مگر اینکه اون سوال ۰/۲۵رو که دو تا جواب نوشتم غلط بگیره که فک نکنم!!!دریبلم که....هر روز تو حیاطمون تمرین میکنم...از تو کوچمون چند تا بچه میارم میگم بریزید رو توپ و ازم بگیرید بعد نمیتونن ولی در اخر پاهام به هم گره میخورنو توپ لو میره!!! با بابامم بازی میکنم اینقدر منو میخندونه تا توپو ول کنم!!!کلا کم ولی سر چیزای الکی زیاد میخندم!!!تازشم من مهسا مولرم!!!من رفتم امتحان بعد میریم مشهد....بابای

b پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 13:26

نمیدونم اینجا نظرات رو در مورد خبرها مینویسند یا بحث درس و مدرسه ویکی به دو کردنه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد