وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: یورو ۲۰۱۲ شروعی تازه برای کسب عنوان قهرمانی است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک تیم ملی فوتبال آلمان امیدوار است با موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای یورو 2012، ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کند.

باستین شواین اشتایگر هافبک قدرتمند بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان امیدوار به کسب موفقیت به همراه ژرمن‌ها در پیکارهای جام ملت‌های اروپا (یورو 2012) است تا ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به باد فراموشی بسپارد.

اشتایگر در فینال لیگ قهرمانان در دیدار مقابل چلسی آخرین ضربه پنالتی مونیخی‌ها را از دست داد تا بایرن در آلیانس آرنا از قهرمانی باز بماند.

شواینی به بیلد گفت: واقعا سخت است که این ناکامی را از ذهن خودم دور کنم، اما در حال حاضر باید به موفقیت به همراه تیم ملی آلمان فکر کنم.

شواین اشتایگر افزود: ما باید به موقعیت تیم در پیکارهای اکراین و لهستان متمرکز شویم و این رقابت برای ما شروعی تازه برای کسب عنوان قهرمانی است.

نظرات 6 + ارسال نظر
فاضل سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 17:46

خدا کنه شواینی،من که دیگه اصلا طاقت دیدن اشکاتو ندارم،آخ که دلم خونه هنوز باورم نشده از چلسی باختیم ! بعد فوت دوست صمیمیم این سخترین لحظه ی عمرم بود ،راستی مراسم إهدای جام چطور بود کسی دیده؟ من که سریع تلویزیونو خاموش کردم و سر بازی دوستانه با هلند دوباره تلویزیونو روشن کردم
ای خدا چرا باید همیشه اون روی نامردی فوتبال برا ما پیش بیاد؟؟؟؟؟
ای خدا ما هوادارای آلمان مگه دل نداریم ! آخه چرا وقتی شایسته ایم باید ببازیم چرا چرا چرا چرا؟؟؟!!!!
لعنت به این شانس

مهدی سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 17:52

امیدوارم هر جوری هست اونو فراموش کنه!!

MER3AD سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 17:59

این چرا اخماشو زده؟؟؟؟؟
شاد باش پسر
امسال دیگه باید جامو ببرین خونه
فهمیدی یا نه؟؟؟

reza سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 19:57

مرصاد جون دعواش نکن دوباره گریه میکنه ها

b سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 23:07

فاضل جان تسلیت.مراسم بد نبود ولی معلوم بود برای منظور دیگه ای تدارک دیده شده و حالا تغییر پیدا کرده.از غربتی ها هم چه توقعی داری؟به مال ناحق برده هم که رسیدند فبهاالمراد....

سینا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 10:37

فـــــقط چلسی خوشم میاد ازش...هه هه هه هه...شما اگه تیمی بودید تو خونه نمی باختید.هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد