وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمایل بایرن برای جذب هافبک اسپانیایی تیم بیلبائو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬باشگاه بایرن مونیخ برای جذب خاوی مارتینز وارد عمل شد.

یوپ هاینکس سرمربی تیم بایرن مونیخ هفته گذشته در صحبتهایی اعلام نمود که تیمش به زودی برای جذب یک هافبک دفاعی وارد عمل میشود. سران بایرن مونیخ برای نقل و انتقالات امسال 60 میلیون یورو کنار گذاشته اند و به نظر میرسد که خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی تیم بیلبائو گزینه ایده آل مورد نظر آنها برای پست هافبک دفاعی باشد. 

قیمت این هافبک 23 ساله مبلغ 40 میلیون یورو تعیین شده است اما نمایندگی وکالت او (Bahia Internacional) تایید کرد که ماده ای در قرارداد وی ذکر شده است که قیمت این بازیکن را برای تیمهای غیر اسپانیایی به مبلغ کمتری کاهش میدهد. با اینکه وکیل وی ملاقات مارتینز با نمایندگان بایرن را رسما تکذیب کرد اما منابعی ادعا کردند که مارتینز با نمایندگان بایرن در ارتباط بوده است.

باشگاه بیلبائو تمایلی برای فروش ستاره خود ندارد زیرا باشگاه بیلبائو طی سنتی قدیمی تنها بازیکنانی را به خدمت میگیرد که متولد ایالت جدایی طلب باسک باشند و چون جایگزین کردن بازیکنی همچون مارتینز برای آنها به نظر دشوار میرسد آنها تمایلی به فروش وی ندارند. مارتینز تا سال 2016 با باشگاه بیلبائو قرارداد دارد و همین امر باعث شده است باشگاه بیلبائو در موقعیتی بهتر برای فروش ستاره خود قرار بگیرد.

باشگاه بیلبائو تنها در صورتی با فروش ستاره خود موافقت خواهد کرد که با پیشنهادی بالغ بر 30 میلیون یوورو مواجه شود. این مبلغ با رکورد گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه بایرن مونیخ یعنی ماریو گومز که با 30 میلیون یورو از اشتوتگارت به بایرن مونیخ پیوست برابری میکند.

مارتینز تا به حال 7 بازی ملی برای اسپانیا انجام داده است و یکی از اعضای این تیم در رقابتهای یورو 2012 خواهد بود. این هافبک اسپانیایی علاوه بر بازی در پست هافبک دفاعی توانایی بازی در پست مدافع میانی را نیز دارا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد