وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: سه بازیکن با انعطاف در حمله و دفاع برای خط میانی می‌خواهم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی آلمان می خواهد این تیم را برای حضوری شایسته در یورو ۲۰۱۲ بر اساس سه بازیکن توانمند در دفاع و حمله که در خط میانی قابلیت بالایی داشته باشند، بسازد.

به نقل از یورو نیوز، یواخیم لو یک روز پس از خط زدن نام چهار بازیکن به اسامی مارک‌‌‌آندره تراشتگن،‌ اسوون بندر، کاکائو و یولیان دراکسلر از کادر ملی پوشان برای یورو 2012 و تعیین کادر نهایی 23 نفره خود برای پیکارهای در پیش اوکراین و لهستان در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران، در این مورد و موضوع‌های دیگر پاسخ داد.

وی اظهار داشت: قبل از اعلام کادر نهایی، گفت‌وگوهای بسیار صمیمی با چهار نفری که حذف شدند، ‌داشتیم. البته آنها پس از آگاهی از تصمیم گرفته شده‌، بسیار ناراحت شدند. اما همچنان عضو خانواده تیم ملی خواهند بود. جوان هستند و می‌توانند حضور در تیم ملی برای آینده را مد نظر قراردهند.

لو افزود: در این میان تصمیم‌گیری در مورد حذف کاکائو، بسیار سخت بود. بخصوص که بسیار با اشتیاق با تیم همراهی می‌کرد. اما برای خودش اعلام تصمیم نهایی خیلی شگفت‌انگیز نبود. چرا که در چند ماه گذشته حضور اندکی در ترکیب تیم اشتوتگارت داشت. با این وجود برای آینده همچنان مد نظرمان خواهد بود و او نیز مورد توجه مان باقی خواهد ماند.

او جدا از این نکته بحث‌انگیز در مورد آمادگی باستین شواین اشتایگر اظهار کرد: باستین در هفته جاری بازهم به یک یا دو جلسه استراحت نیاز دارد. چون هنوز احساس درد می‌کند. اما در کل از فیزیک خوبی برخوردار است و برای حضور در جام ملت‌ها توان لازم را دارد. اگر کادر پزشکی اجازه دهد،‌ من فوری از او در دیدار آزمایشی بعدی استفاده خواهم کرد. اما احتمال  استراحت دادن به او هم وجود دارد تا بطور کامل سلامتی خود را بازیابد.

مسئول فنی ژرمن‌ها در مورد وضعیت خط میانی تیمش گفت: در این منطقه تیم را بر اساس حضور سه بازیکن مرکزی قدرتمند می‌سازم. بازیکنانی که در دفاع و حمله بسیار قوی باشند. کاری هم به اسم و نام تیم باشگاهی‌اش ندارم. حتی گوتزه هم می‌تواند وظایف دفاعی داشته باشد. من بازیکنانی در این منطقه می‌خواهم که قابلیت انعطاف بسیار بالایی داشته باشند.

در مورد بحث قالب دفاعی تیم نیز مربی 51 ساله عنوان کرد: در بازی بعدی فیلیپ لام در جناح چپ بازی خواهد کرد. چون هنوز می‌خواهم در این منطقه تاکتیک‌هایی را محک بزنم. البته این اقدام به معنی آن نیست که مقابل پرتغال هم ما بخواهیم از فیلیپ در جناح چپ استفاده کنیم. در این مورد هفته بعد تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

او ادامه داد:‌ جروم بواتنگ می‌تواند گزینه ای برای جناح راست دفاع باشد. ضمن آنکه بادشتوبر، هوملس و مرته‌ساکر سه مدافع بطور کامل مرکزی هستند که بسیار قدرتمندند و با کلاس عمل می‌کنند.

«لو» در مورد این که چرا خط دفاع آلمان در بازی منجر به باخت 5 بر 3 از سوئیس خوب عمل نکرد، نیز بیان کرد: فشار تمرینات آماده‌سازی قبل از بازی، زیاد بود. پس از آن و روزهای آینده تمرینات هماهنگی آنها در کنار هم را انجام خواهیم داد. البته این را هم بگویم که انتظار نداشتم که مقابل سوئیس همه چیز صددرصد خوب یا بد باشد. بازیکنان آنقدر خسته از تمرینات نشان دادند که دویدن برایشان سخت بود. در آن بازی و در خط دفاع اشتباهاتی دیدم که در تمرینات تلاش برای رفع سریع آن داریم. اما در بخش هجومی هم ما اشتباه داشیم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم. ما تا شروع جام آنقدر تمرین می‌کنیم که در حمله و دفاع به آمادگی کامل برسیم.

وی در مورد آسیب‌دیده‌های این تیم نیز عنوان کرد: کلوزه و مرته‌ساکر وضعیتی رو به بهبود دارند. کلوزه که فقط یک روز مشکل داشت و بعد خودش گفت که آماده انجام تمرین است.
سرمربی ژرمن‌ها در مورد کادری که با خود به یورو 2012 می برد،‌نیز عنوان کرد: بازیکنان را براساس آمادگی به گونه‌ای انتخاب کردیم که برای هر پست حداقل دو بازیکن در اختیار داشته باشیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
نواب چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:09

یه نابغه به تمام معناست یواخیم لوو بزرگ ....خیلی خیلی دوست داریم تورو خدا آْلمان رو که حقشه قهرمان یورو بکن زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچ....

ramin چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 13:23

موفق باشی یوگی

نواب چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 16:26

همه بازکنای المان انعطاف دارن ولی مولر رو حتماً بازی بده ای ول یوگی بزرگ المان بزرگ و دیگر هیچ.....

b پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 00:09

مخصوصا چه دروازه بان ذخیره های خوبی داریم!!نویر مصدوم شه کارمون زاره.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد