وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن در تلاش برای جذب مهاجمی جدید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب مهاجمی جدید برای تیم خود است و هر روز نامی جدید بر سر زبانها می افتد.

ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم منچستر سیتی که این روزها از نیمکت نشینی اش در این تیم خسته شده است، قصد دارد این تیم را به مقصدی متفاوت ترک کند. عرفان رجپچیچ وکیل ژکو که با کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن دوستی نزدیکی دارد موکلش را به بایرن پیشنهاد کرد و اعلام نمود او به اینکه فصل آینده به بایرن منتقل شود خوشحال است.

ادین ژکو ی 26 ساله زمستان سال 2011 با مبلغ 32 میلیون یورو از وولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست و تا سال 2015 با این تیم قرارداد به ثبت رساند. او فصل گذشته موفق شد در 42 بازی برای تیمش 18 گل به ثمر برساند اما اکنون با وجود چهره هایی همچون سرجیو آگوئرو ، کارلوس توز و ماریو بالوتلی و همچنین عدم اعتماد روبرتو مانچینی سرمربی تیم منچستر سیتی به وی به نظر میرسد دیگر او جایگاهی در ترکیب این تیم نداشته باشد.

عصر سه شنبه گزارشها حاکی از آن بود که بایرن و ژکو به توافقات اولیه برای حضور او در آلیانس آرنا دست یافته اند ، با این حال وکیل ژکو به صراحت این اظهارات را تکذیب کرد.

رجپچیچ وکیل ژکو در گفتگویی با SportSport1 گفت : "البته که این اظهارات دروغ است ، این حتی دیوانه کننده است که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم"

ادین ژکو یکی از چندین گزینه باشگاه بایرن برای پست مهاجم است. پیش از این اولیویر ژیرود مهاجم تیم مونت پولیه و تیم ملی فرانسه مطرح شد که باواریاییها از خرید وی صرف نظر کردند. با این حال لوک دی یانگ گلزن جوان تیم توئنته هلند نیز هم به تازگی یکی از گزینه های بایرن مطرح شده است.

منابعی تایید کردند که سران بایرن مونیخ با وکیل لوک دی یانگ تماس گرفته اند. و این بازیکن نیز مشتاق است در فصل بعد لیگ قهرمانان در کنار هم وطن خود آرین روبن به میدان برود. با این حال بسیار زود است که انتقال وی به مونیخ را تمام شده دانست.

دی یانگ فصل گذشته برای تیم توئنته در تمامی رقابتها موفق شد 32 گل به ثمر برساند . قرارداد او با توئنته تا سال 2014 اعتبار دارد.

بایرن هم اکنون کلودیو پیزارو مهاجم پرویی سابق خود را جایگزین ایویکا اولیچ کرده است که به وولفسبورگ پیوسته است. نیلس پترسن مهاجم سوم باواریاییها نیز ممکن است به صورت قرضی به تیمی دیگر بپیوندد ، و این بدین معناست که افزودن مهاجمی جدید برای باواریاییها امری اجتناب ناپذیر است. با این حال هچنان انتخاب اول باواریاییها برای خرید مهاجم همچنان مانند یک راز مخفی است.

نظرات 12 + ارسال نظر
dexter چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 14:53

فن پرسی یا فالکائو رو بگیرن به هر قیمتی

مهدی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 14:59

اه اه
خسته شدیم از اینکه هر روز یه اسم تازه شنیدیم
در ضمن ژکو هم یکیه عین گومز

ramin چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 15:39

فقط سولدادو

reza چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 16:29

سولدادو همونیه که تو اتلتیکو مادرید؟

نعیم / قشم چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 16:47

بیخیال فن پرسی و بقیه
بتونن همین ادین ژکو رو بگیرن هنر کردن
ضمنا مهاچم بدی نیست

ramin چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 16:50

نه تو والنسیا بازی می کنه

MER3AD چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:27

ادین ژکو بازیکن معرکه ای نیست اما.... اما...... از این گومز صد برابر بهتره تکنیک حفظ توپو داره از همه مهم تر بلده پاس بده بچه ها به این نکته توجه کنین

مصطفی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:42

ژکو از تمام گزینه هایی که تا حالا مطرح شده بهتره. به نظر من همین خوبه قیمتشم مناسبه.
ولی کلا من از تو مهاجما کریم بنزما رو خیلی می پسندم اما خب اومدنش به بایرن احتمالی زیر صفر داره.

alaba چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:54

dustan hamin jeko khube vali age martinez ro begiran marekas,shuaini ro mizare tu jib kuchikash.

Fc hollywood چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 21:44

بابا این هوینس چرا همش دنبال بازیکن دراز میگرده. اگه دراز میخواد بیاد... استغفرالله. دیانگ بخدا بهتر از این درازاست هم سرعتیه هم گل زن

جواد چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 22:02

جناب آقای fc hollywood خواهشا دیگه یه جوری نشه که هر چی از دهنتون در بیاد اینجا بنویسید
تا حالا خدا رو شکر همه ادب رو رعایت کردن ،همینجوری هم بذارید ادامه پیدا کنه
میدونم عصبانی هستی ولی به هر حال خانما هم میان و نظراتشون رو ایجا مینویسن.خوبیت نداره
با تشکر از همه دوستان

Fc hollywood چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 22:43

ببخشید شما راست میگید دست خودم نبود. ولی ب منم حق بده بعد بازی فینال 2 روز بستری بودم بخاطر چی؟ بخاطر بازیکنای نالایقی مثل اولیچو گومز حالا اگه چندتا بازیکن خوب داشتیم اون اتفاق نمیفتاد. بازم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد