وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار آلمان - رژیم صهیونیستی

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار دوستانه تیم ملی آلمان - رژیم صهیونیستی پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۰

نظرات 18 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 15:34

بزنید اول و آخرشونو یکی کنید فلان فلان شده هارو

نواب چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 16:21

حیف که بازی دوستانست و گرنه به یوگی میگفتم جنایتکارارو جرشون بده مثل سرخپوستا البته نوبت گاوبازها هم میرسه....زنده باد المان ودیگر هیچ....

فاضل چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 16:58

من برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین از دیدن بازی صرف نظر خواهم کرد
داغونشون کنه این بی پدر مادرارو

MER3AD چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:23

من به خاطر دفاع از حق خودم و حق دفاع مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به شرایط تحریم بحران اقتصادی و سال تولید ملی و همچنین همچنین سال حجاب وعفاف رو به شما تبریک میگم
خوبه بازی رو ببریم
اسراییل تیم بدی نیست
ایران هم از ترس باختن با این بشر بازی نمیکنه نه به خاطر دفاع کردن از مظلومیت فلسطین
ولی من بازیو نگاه میکنم تا آخرشم نگاه میکنم حتی ۳ ساعت بعد از بازی

مصطفی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:38

به نظرم بازیکنای بایرن باید برای دفاع از حق مردم فلسطین جلوی این تیم حاضر نشند. دی .
ولی خودمونیما الکی خودمون جنبشو سیاسی میکنیم. آخه به ما چه ربطی داره که اونا میخوان با رژیم صهیونیستی بازی کنند. ما فقط بازی رو میبینیم چیکار به این چیزاش داریم.

سعید باهوشا چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:40

سلام، بروبچز المانی لطفاً بازیو سیاسی نکنین ما به فرانسویها باختیم سوئیسیها ما رو به یاد 57 سال پیش انداختند الانم این اسرائیلیا به نظر من خیلی مهمه واسمون که این بازیو ببریم، بدشانسیهای اخیر باعث شده که تک تک بازیکنامون با روحیه داغون و عدم تمرکز بازی کنن اگه پرگل ببریم و دفاع وسطو توجه کنیم بچه های باواریا هم سرحال باشن لهشون می کنیم اونوقت می تونیم بگیم اماده باش پرتقال ما داریم می آییم.

deutsch چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 19:00

آخه چرا شما اینجوری می کنید؟ بابا آخه فلسطین به شما جه ربطی داره؟ هر چی می کشیم از دست این فلسطینه. حیف که با آلمان بازی می کنه وگرنه دوس داشتم اسرائیل ببره. برا اسراییلم آرزوی موفقیت می کنم. ولی چرا این یوگی ایتقد حساسه؟ بهترین بازیکن واسه قرار گرفتن کنار هاملس هودسه. خیلی کلاس بازیش از بواتنگ و بادشتوبر بالاتره.

MER3AD چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 19:52

بواتنگ و هولمس باید تو دفاع وسط باشن
بازی با سوییس یادتون رفته؟؟؟؟

فاضل چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 20:52

چه خبره بابا حالا اومدیم یه شوخی کردیما
واسه منم اصلا بحث فلسطینو اسراییلو این چیزا مطرح نیست فقط آلمان ولی فلسطین هیچی که نباشه مسلمونه
بگذریم ......!
مصطفی جان بنظرمن ترکیب آلمان مشخصه فقط اون دفاع وسطش که مطمئنم از بدشتوبر و هوملس استفاده کنه با توجه به آماده نبودن مرتساکر ولی یجای ترکیب هنوز واسم مبهمه ؟ بین خدیرا و کروس کدومشون تو ترکیب باشن بهتره؟؟؟ بنظر من کروس ولی نمیشه از تجربه ی یه جام جهانی و تجربه ی چندین الکلاسیکوی خدیرا هم گذشت !نظر شما چیه و البته دوستان؟؟؟

مصطفی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 21:24

سلام مجدد به همه.
آقا فاضل نظرت برای خط دفاعی که گفتی از زوج بادشتوبر و هوملس استفاده میشه رو من هم کامل مطمعنم که یوگی همین کار رو میکنه اما به قول خودت زوج باستین که حتما فیکس آلمانه رو باید از بین کسی مثل کروس و خدیرا انتخاب کرد که الحق انتخابی دشوار خواهد بود. به نظر من بستگی به نوع بازی آلمان داره اگه یوگی بخواد تیمش رو جوری آرایش کنه که بازیسازی بیشتر از عقب زمین باشه و تیم هجومی تر عمل کنه مطمعنا از کروس استفاده میکنه اما اگه نه بخواد جانب احتیاط رو در نظر بگیره و کمی تیم تدافعی تر باشه و جنگندگی و پرسینگ بالاتری رو یوگی مد نظر داشته باشه مسلما از خدیرا استفاده خواهد شد. اما در کل اگه نظر منو بپرسی من از روی سلیقه خودم میگم دوست دارم کروس بازی کنه اما اگه نسبت به تجربیاتی که از نحوه آرایش تیم توسط یوگی دیدم احتمال میدم بالای 50% از خدیرا استفاده میشه. به هر حال مهم نیست کی بازی کنه مهم اینه که ما قهرمان شیم.

علی کلوزه چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 22:47

بعد از باخت بایرن اصلا حوصله نظر دادن روندارم ولی در مورد ترکیب آلمان مطمن باشین یوگی عزیز در مرکز دفاع برای یورو از هوملز و هولگر ودر پست هافبک وسط از پست باستی و کروس و در خط حمله امیوارم میرو باشه در راست توماس ودر چپ هنوز معلوم نیست چون شورله هم عایه در بینشان اوزیل اگه قراره از لام در چپ استفاده بشه در راست هم هودس خوبه چون بواتنگ خیلی کنده حداقل بازی با پرتقال در راست از لام استفاده شه چون رونالدو رو از بازی محو میکنه ولی اگه قراره لام راست بازی کنه مارسل اشملزر باید بره چپ
این ویسه مضخرف هم کاش دعوت نمی شد چون خیلی نحسه تو تمام بازیهایی که برای تیم ملی بازی کرده آلمان باخته آخریش هم با فرانسه بود هرچند تا وقتی که مانویل خوشگه باشه اون باید مثل آدامس به نیمکت بچسبه ولی گوتزینیو هم خیلی حیفه رو نیمکت بشینه هرروز آرزو میکنم بیاد بایرن و علاوه براین که بازیکن تکنیکی و دریبل زنه و پاسو دید عالی رو داره شخصیت خاصی داره آروم و خونسرد دوست داشتنی دقیقا مثل کاپیتان عزیزمون فیلیپ کوچولو

heinz چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 23:40

حتما همه موافقید که برای قهرمان شدن یه دفاع نفوذ ناپذیر لازمه. مثل ایتالیا2006 یا همین چلسی ملعون. دفاع نفوذ ناپذیر و آدم خوار.
حمله ها هم باید یاد بگیرن که انتهاری عمل کنن. یعنی وقتی میرن برا توپ، دو سه تا یار خودی و حریف رو با توپ بزنن تو دروازه. این جام دیگه جای شوخی و تعارف نیست. خسته شدیم از بس سوم شدیم بابا!!!

--------------->>>>دفاع به سبک ایتالیا(دیوار بتنی)<<<------------

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 12:00

ندادا جسارت نباشه ها ولی اون دفاع بتنی که شما میگین ضدفوتبال به سبک ایتالیایی اینتر و چلسی اخیر هست ما که نمیخاهیم که به تیمی منفور تبدیل شیم درسته؟
باداشتن این همه بازیکن سطح اول و با مربی بادانش مثل یوگی حتما متوجه ای که در نوک بهترین گلزن ها رو داریم در پشتشان اوزیل گوتزه از باتکنیکترین ها و بهترین پاسورها در راست مولری رو داریم که در بازیهای ملی از رونالدو ومسی هم بهتر عمل میکنه در چپ لوکاس باغیرت و شوتزن وهمچنین شورله ی سرعتی و شوتزن و جوان در هافبک باستین پاسور غیرتی شوتزن و مغزمتفکر ودر کنارش هم یکی مث خودش کروس با تکنیک شوتزن خلاق جوان با پاسها وسانتر های بی نقص همینطور خدیرا رو داریم که از نظر دوندگی قدرت بدنی تخریب بازی نفس کم نظیره در راست هم بهترین مدافع حال حاضر یعنی لام سرعتی تکنیکی ار حمله و دفاع با تکل های عالی نفوذهای به موقع سانترها و چرخش های خیلی خوب همین طور کاپیتان شالکهی ها اونم عالیه در چپ اشملزر رو داریم که هم در همله وهم دفاع خوبه مخصوصا سانترهاش در وسط مرتی رو داریم که در توپهای هوایی عالیه بواتنگ رو داریم از نظربدنی و هد و تکل خوبه وهمچنین هوملس رو داریم با پاسهای هوایی برای مهاجمین و تکلهای خوب هدزنیه خوب درحمله ودفاع و هولگر خوش قیافه رو داریم با پاسهای زمینی قطریه زمینی و نوش بالا بازیساز خوبی هم هست وهمچنین کم اشتباه نویر رو داریم که میراث دار کان مایر هست چی کم داریم؟

MER3AD پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 12:25

فیلیپ لام قدرت بازدهیش تدر سمت راست خیلی بیشتر از سمت چپه
به غیر از لام کسی رو نداریم که بتونه حتی نصف لام رو اونور انجام بده
اما اشملز بازم میتونه نصف فیلیپو تو چپ انجام بده
اما از دفاع وسط بگم که حضور بدشتوبر خیلی نگران کنندس تو وسط به جاش بواتنگ بیاد کمی بهتره به همراه هولمس

b پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 13:29

رنگ سیاسی ندید خواهشا.دیدید که یوگی جون هم گفت ما فوتبال رو برای صلح بازی میکنیم و الوده به سیاست نیستیم.

heinz پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 16:33

تیم ملی آلمان بی نهایت از تیم ایتالیا بهتر و چشم نوازتر بازی می کنه. ولی وقتی نتیجه نگیری چه فایده. برای قهرمانی تنها بازی زیبا کافی نیست. خیلی وقتا متاسفانه متاسفانه باید کثیف بازی کرد.
فوتبال مثل زندگی خیلی بی رحمه. تضمینی نیست که بهترین ها قهرمان بشن. جامهای گذشته رو که دیدید.
خیلی وقتا کلی زحمت آدم رو یه حرکت به باد میره. به نظر من اصل اول گل نخوردنه. دفاع باید طوری باشه که بتونه حتی 90 دقیقه کامل زیر فشار شدید از هم نپاشه. بایرن رو که دیدید!!! 3 دقیقه نتونست از گل مولر دفاع کنه. وا داد. خب اینطوری بهترین گلزنهای دنیا رو هم داشته باشی فایده نداره.
به امید قهرمانی عقابهای قلب اروپا

امیرحسین پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 17:28 http://bayern.blogsky.com

ممنون جناب آقای هاینز
حرف شما تاثیر زیادی روی من گذاشت
فوتبال مثل زندگی بی رحمه. همیشه بهترین ها قهرمان نمیشن...

علی کلوزه جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 21:14

مرصاد جان نظر شما قابل احترام ولی فکر کنم هولگر خیلی بهتر باشه خوده هوملس هم گفته که با هولگر به درک متقابل رسیده استیل و هیکل بواتنگ برای دفاع وسط خوبه ولی من فکر میکنم هنوز جانیوفتاده بازی با دورتموند اشتباه کرد ولی هولگر شاید هد زن نباشه ولی بازی سازیه خیلی خوبی داره مخصوصا پاسهای زمینی و سانترهاش در کل اگه قراره هولگر زوج هوملس نباشه در این صورت بهترین گزینه هودسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد