وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

میشل وایزر در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میشل وایزر مدافع 18 ساله تیم کلن تایید کرد که در آستانه پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد.

باشگاه بایرن مونیخ دارای یکی از فعالترین و بهترین آکادمی های پرورش فوتبالیست در آلمان و حتی جهان است از این رو این باشگاه درصدد این است که میشل وایزر ستاره 18 ساله تیم کلن را برای پشتوانه سازی سالهای آینده تیم اصلی خود خریداری کند.

میشل وایزر هنگامی که در ماه فبریه سال جاری در رقابتهای بوندسلیگا برای در مقابل تیم بایرلورکوزن فرصت بازی کردن پیدا کرد به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که توانسته است برای تیم اصلی کلن در رقابتهای بوندسلیگا به میدان برود. باشگاه کلن علاقه ای به فروش وی ندارد اما سقوط تیم کلن به دسته پایینتر بوندسلیگا و همچنین با توجه به اینکه این بازیکن تنها یکسال دیگر از قراردادش با کلن باقی مانده است ممکن است باشگاه کلن مجبور شود اجازه خروج وی را صادر کند.

کلاس هورستمن مدیر ورزشی باشگاه کلن اظهار داشت:"میشل تصمیم خود را با ما در میان گذاشته است . من هم چیز بیشتری برای گفتن ندارم."

وایزر سال گذشته با وجود اینکه در نقش یک وینگر در تیم زیر 17 ساله های آلمان در جام جهانی زیر 17 سال در مکزیک حضور داشت موفق شد 3 بار دروازه حریفان را بگشاید. این بازیکن با استعاد همچنین مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن نیز قرار داشت اما باشگاه لورکوزن اعلام کرد پس از اینکه باشگاه بایرن مونیخ برای خرید وی وارد عمل شد از خرید وایزر صرف نظر کرده است.

وایزر چند روز پیش در صحبتهایی اظهار داشت:"من هنوزم دوست دار به بایرن منتقل شوم اما همه چیز بستگی به باشگاه دارد."

نشریه بیلد نیز در گزارشی اعلام نمود، باشگاه کلن با دریافت مبلغی مناسب اجازه خروج به ستاره جوان خود را خواهد داد.

نظرات 4 + ارسال نظر
ramin چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 18:50

سریع بخرینش

جواد چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 22:08

خدا به خیر کنه
افتادیم تو خط آینده نگری
امیدوارم بازیکن خوبی از آب در بیاد

مصطفی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 23:56

این بازیکن برای تیم دوم خریداری میشه و تا دو سه سال آینده به تیم اصلی نمیاد . از این بازیکن به عنوان فیلیپ لام جدید نامبرده میشه.

محسن اشتایگر پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 12:21

مصطفی باهات موافقم اما خوش شانس هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد