وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس می خواهد زمان زیادتری را در ترکیب باشد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تونی کروس ستاره باشگاه بایرن که فصل بسیار خوبی را در به همراه این تیم سپری کرد در اولین دیدار تیم ملی مقابل پرتغال در دقیقه 87 به جای مسوت اوزیل وارد میدان شد و در دومین دیدار برابر هلند این تعویض در دقیقه 81 صورت گرفت.

به نقل از تی زد؛ البته کروس 22 ساله در میان جوانان حاضر روی نیمکت ذخیره تیم ملی وضعیت بهتری دارد حداقل او از جمله بازیکنانی بوده که لو به او اعتماد دارد و در هر دو دیدار از او استفاده کرده است. کروس در این مورد می گوید: "همه چیز خوب است. اینکه پس از سپری کردن یک فصل بسیار خوب در بایرن بخواهم فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم طبیعی است."

او ادامه می دهد: "تا اینجای کار دو بازی بسیار خوب را انجام دادیم و شاهد بازی های فوق العاده ای از سوی تیم ملی هستیم." البته یواخیم لو به توانایی های تونی کروس اشراف دارد و شاید او را در دیدار برابر دانمارک در ترکیب تیم قرار دهد.

از کروس در این مورد و حضورش در بازی با دانمارک می پرسیم. او می گوید: "من در این مورد چیزی نمی دانم و در این مورد نمی توانم نظر 100% بدهم."

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 01:04

ای بابا همه می خوان تو ترکیب اصلی باشن پس کی می خواد روی نیمکت باشه.البته من از سبک بازی کروس خیلی خوشم میاد.

نواب یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 09:00

بهترین بازیکن آْلمانه که روی نیمکت گذاشتنش انشاالله فیکس میشی قهرمانی با تونی حال میده..بهترین هافبک دنیا.....زنده باد آلمان کبیر........ودیگر هیچ.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد