وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار ایسمانینگ - بایرن مونیخ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار دوستانه ایسمانینگ - بایرن مونیخ پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۰

نظرات 12 + ارسال نظر
سعید رونالدینهو پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 01:17 http://footballcity.blogfa.com

سلام
خوبین یچه ها؟؟؟
با از "ف" تا "ل" فوتبال ایرانی! آپ شدم منتظر حضورت هستم

علی بالاک پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 01:34

امیدوارم تو این بازیا از امره کن استفاده کنن تا خودش رو ثابت کنه،چون واقعا بازیکن خوبیه

ahmadivah پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 02:29

in bazi mese bazi ghablitun nazdike chon tima dar sathe kamelan mosavi hastan!!!!!hehe

محمد_13 پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 08:14

بازم این 11 تایی اظهار فضل کرد.

چشم نداری ببینی چهارتا تیم دیگه مثل دورتموند از کنار نام و شهرت بایرن یکخورده نان بخورن؟!!!

مهسا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 09:14

ای خدا اخه این بازیا هم بحث و گفتگو میخواد!!!
من اگه این مرصادو پیدا کنما!!!!اه!!!!یادتون میاد قبلا گفته بود مهسا روبن!!!همیشه مصدوم به بازیا نمیرسی!گفتم من که به همه بازیا رسیدم!!!!حالا هم فوتسال کشوری به خاطر مصدومیت زانوم زیاد بازی نکردم....هم الان که فوتبال کشوری دو روز دیگه شروع میشه مامانم نمیذاره برم!!!میگه میوفتی پات میشکنه!!!!اه اه اه!اگه من یه خورده شانس داشتما!!!

ahmadivah پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 11:58

!!!!!!!!!!
:-))))))
in cm che rabti be in topic dasht
khodeto be daro divar mizania nakon baba zeshte hame fahmidan , miduni in kar yani chi yani ghalat kardam
be ma neikhorin bokhorinam jer mikhorin mese 5 ta bazi ghabli

farshad پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 12:10

قبانل یه فرکانسیم میزاشتید

محمد_13 پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 12:46

تو این عدد 11 همه چی نهفته. تو هر خبری از این عدد میشه استفاده کرد.

محمد_13 پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 13:00

1 نه ، 2 نه ، 3 نه ، 4 نه ، 5 نه ، 6 نه ، 7 نه ،... وای خسته شدم. دیگه بقیه اش رو خودتون بگید تا برسید به 11.

11 تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــــــــــی هــــــا

بایرنی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:37

ببخشید به بازی ربط نداره ولی چرا اینا یه هافبک دفاعی نمیخرن

هاتف جمعه 23 تیر 1391 ساعت 12:30

سلام بر هوادارن و طرفداران بایرن مونیخ آلمان.بایرن مونیخ ایسمانینگ رو پر گل میبره.

علی کلوزه یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 01:37

این مدیرای بایرن دارن چه کارمیکنن ما دوساله هیچ جامی رو نبردیم ولی این آقایون انگار نه انگار مطمنن این فصل هم هیچ جامی نمی گیریم با وجود این خریدها ومربی مث هاینکس که هیچ تاکتیک خاصی نداره لطفا یکی من رو توجیه کنه که چرا این مدیرای خسیس بازیکن نمیخرن امسال ۶۰ ملیون بودجه داشتیم ولی نصفش خرج شده بخدا شب از غصه خوابم نمیبره دیگه باید چقدر منتظر بمونیم گزینه های اصلی امسال تو دفاع هودس و ورتونگن بود ولی رفتن دانته رو خریدن ازون طرف پیزارو رو گرفتن گفتن که محاجم سومه ماهم دلمون رو خوش کردیم وگفتم خوبه بعد گفتن هدف بعدی خرید ژکو و مارتینزه به جای ژکو رفتن مانجوکیج خریدن و ماهم پیش خودمون گفتم که شاید مهام ارزون خریدن که بوجه خرید هافبک بیشتر شه ولی اصلا مارتینز رو فراموش کردن و گفتن خرید دیگری نداریم یعنی دلم رو به چیه بایرن خوش کنم برای سال بعد در بوندسلیگا دورتموند و گلادباخ دخلمون رو میارن ودر لیگ قهرمانان هم تیم های پرمهره و ثروتمندی مث رقال پاریسن ژرمن عربسیتی چلسی و تیم های با کیفیتی مث منچستر و بارسا دخلمون رو میارن و ما مث دو فصل آخیر جام نمیگیرم اونم بخاطر چند مدیر بی لیاقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد