وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن‌ : نادان نیستم که اشتباهاتم را فراموش‌ کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬مهاجم هلندی باوارایی‌ها پس از حضوری ناموفق در یورو 2012در تعطیلات سه هفته‌ای در اسپانیا، برای تامل در مورد عملکرد یک سال گذشته‌اش به قدر کافی فرصت داشته است.

او اکنون باور دارد فصل قبل به عنوان عضوی از تیم سرخ‌پوش در مقاطعی مرتکب اشتباهاتی شد که روی کیفیت کارش اثر منفی گذاشت و باعث شد مونیخی‌ها از عناوین قهرمانی دور شوند.
وی در مواجه با برخی از خبرنگاران در این باره گفت: باید اعتراف کنم فصل قبل اشتباه‌های داشتم اما بازیکنی نادان نیستم که سریع اشتباه‌هایم را فراموش کنم. در تعطیلات فرصت کافی داشتم روی عملکردم فکر کنم. امیدوارم با دوری از اشکالات گذشته، بتوانم به ارتقا کیفیت بازی بایرن کمک کنم.
وی افزود: برای این منظور هر آنچه را که در توان داشته باشم، در فصل آینده برای بایرن خرج خواهم کرد. برای جبران گذشته آماده‌ام و میخواهم به انتظاراتی که نسبت به من هست، پاسخ مثبتی دهم. فکر می‌کنم برای این منظور انگیزه فراوانی دارم.
ستاره 3 سال گذشته مونیخی‌ها در اواخر فصل گذشته با اشتباهاتی که مرتکب شد، تیمش را از فتح لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا و جام حذفی دور کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 30 تیر 1391 ساعت 16:35

امیدوارم اشتباهاتت رو جبران کنی و تنها در اینصورته که میتونی دوباره نزد هواداران بایرن همون روبن سابق بشی

محمد_13 جمعه 30 تیر 1391 ساعت 17:54

سالاری

مهدی جمعه 30 تیر 1391 ساعت 18:41

خیلی سخته بتونم ببخشمت.

علی بالاک جمعه 30 تیر 1391 ساعت 20:19

مهدی جان هر بازیکنی فراز و نشیب داره،یه روز فوق العاده است یه روز کم فروغ
یادمون نره همین روبن سال 2010 بایرن رو به فینال رسوند(بازی با فیورنتینا و بازی با منچستر که دیگه اوج هنرنماییش بود )
یادمون باشه مسی هم در برابر چلسی پنالتی رو به تیر زد و شاید اگر اون پنالتی گل میشد بارسلونا میومد فینال ولی باز هم هواداران بارسا حمایتش کردن
در کل میخوام بگم روبن عضوی از خانواده ی بایرن مونیخه و ما هم باید اعضای خانواده مون رو دوست داشته باشیم و بهشون احترام بذاریم
به امید خدا امسال سالی رویایی برای هواداران بایرن مونیخ خواهد شد

b شنبه 31 تیر 1391 ساعت 13:45

دوست عزیز مهدی جان بله موافقم بخشیدن او برای منهم وشاید خیلی های دیگه خیلی سخته.از طرفی علی هم درست میگه.ما از خدامونه امسال همه خوب باشند وبتونیم به حقمون برسیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد