وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خبرهایی کوتاه از نقل و انتقالات فوتبال آلمان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ این روزها بازار نقل وانتقالات فوتبال اروپا بسیار داغ است و تیمها سعی دارند با جذب بازیکنان جدید خود را تقویت نمایند. باشگاه های آلمانی نیز از این امر جدا نیستند. باهم نگاهی به برخی از اخبار نقل و انتقالات مهم بوندسلیگا خواهیم انداخت.

 

 -به گفته رسانه های آلمانی و هلندی دو باشگاه شالکه و بروسیا دورتموند آلمان در نظر دارند ابراهیم افلای را از بارسلونا را به خدمت بگیرند.

 

- رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید به مقامات باشگاه مادریدی توصیه کرده هرچه زودتر جولیان دراکسلر را از باشگاه شالکه، جذب نمایند.

 

-مقامات باشگاه هامبورگ اعلام نمودند با میلان بادیچ ستاره کروات دینامو زاگرب به توافق رسیدند و این بازیکن به زودی به هامبورگ خواهد پیوست. از این بازیکن به عنوان رافائل فان در فارت کرواسی نام برده می شود.

 

-مدیر برنامه های کریاکاس پاپادوپولوس بازیکن ملی پوش یونانی شالکه عنوان نمود شانس پیوستن موکلش به میلان بسیار اندک است زیرا پاپادوپولوس با شالکه تا سال 2015 قرداد دارد و باشگاه آلمانی مایل نیست که او را به فروش برساند.

 

-باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان در آستانه جذب وادیم دمیدوف بازیکن ملی پوش نروژی تیم رئال سوسیداد اسپانیا قرار دارد.

 

_مدیر برنامه های پاتریک هلمس پیوستن این بازیکن را به وردربرمن را تکذیب نمود و اعلام نمود موکلش در وولفسبورگ خواهد ماند.

 

-بایرلورکوزن پیشنهاد باشگاه فنرباغچه ترکیه را برای جذب اشتفان کسلینگ را رد نمود.

 

_لوئیس هوتبی هنوز قراردادش را با باشگاه شالکه آلمان تمدید نکرده است. گفته می شود آرسنال، لیورپول و اورتون این بازیکن را زیر نظر گرفته اند.

 

-یاکوب بلاژیکوفسکی معروف به کوبا بازیکن لهستانی دورتموند اعلام کرد دوست دارد در دورتموند باقی بماند.

 

-تیم هال سیتی انگلیس اعلام کرد نیک پروشویتز بازیکن 25 ساله آلمانی تیم پادربورن آلمان را به خدمت گرفته است.

 

-باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان بار دیگر اعلام کرد تنها با یک پیشنهاد خوب اجازه رفتن سباستین یونگ بازیکن جوان آلمانی خود را به باشگاه رم ایتالیا را صادر خواهد نمود.

 

-دتمار هامان بازیکن اسبق بایرن مونیخ، لیورپول و منچستر سیتی بار دیگر پیشنهاد مربیگری در آلمان را رد نمود و اعلام نمود همچنان قصد دارد تا در انگلیس به فعالیتش ادامه دهد.

 

-ماتیاس سامر علاقمندی باشگاه بایرن مونیخ را برای جذب لارس بندر را تکذیب نمود و اعلام داشت بایرن هیچ مذاکره ای برای خرید این بازیکن انجام نداده است. این صحبتها در حالی بیان می شود که رودی فولر در گفتگو با کیکر مدعی شده است تاکنون دو بار پیشنهاد بایرن مونیخ را برای به خدمت گرفتن لارس بندر را رد کرده است.

 

_سردار تاسچی کاپیتان تیم اشتوتگارت علاوه بر پیشنهاد باشگاه میلان با پیشنهاد های دو باشگاه بزرگ لیگ برتری تاتنهام و منچستر سیتی انگلیس نیز مواجه شده است. به گفته مطبوعات انگلیسی، اشتفان فرویند دستیار آلمانی ویلاش بواش از سوی وی مامور شده تا این بازیکن را راضی به آمدن به لندن نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
yasi یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:34

چرا لارس نمیذارن بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از شانسه گنده منه دیگه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد