وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: فروتنی دورتموند بچه گانه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پل برایتنر، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، فروتنی سران دورتموند را بچه گانه دانسته است.

این درحالی است که در سالهای اخیر این بروسیا دورتموند بود که تیم قهرمان بوندسلیگا لقب گرفته ولی سران این باشگاه با فروتنی معتقدند که تیمشان برای رقابتهای امسال، شانس زیادی برای قهرمانی ندارد و هدفشان را صعود به مرحله حذفی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و موفقیت در مرحله گروهی این رقابتها دانسته اند.

این درحالی است که دورتموندی ها فصل گذشته حذف زودهنگامی از رقابتهای اروپایی داشتند و حالا عزم خود را جزم کرده اند تا در رقابتهای این فصل موفق باشند. در این میان برایتنر معتقد است که صحبتهای سران دورتموند مبنی برکمرنگ دانستن امیدهای قهرمانی شان در سومین فصل متوالی بوندسلیگا، بچه گانه است.

ستاره سابق تیم ملی آلمان غربی در صحبتهایی به یورو اسپورت گفت: «این بچه گانه است. من مطمئنم که دورتموندی ها خیلی زود در مورد حرفشان تجدیدنظر می کنند. من درانتظار آن هستم تا دورتموند این بار در نیم فصل دوم هم در رقابتهای اروپایی باقی مانده باشد و زود از گردونه رقابتهای اروپایی حذف نشود.»

برایتنر معتقد است که رقابت برای فتح جام قهرمانی بوندسلیگا، حساس تر از قبل خواهد بود و یادآوری کرد که بایرن تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفته است. او گفت: «این فصل خواهید دید که چه تیمی، تیم شماره یک آلمان خواهد بود. »

برایتنر سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید و بایرن را در کارنامه ورزشی اش می بیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
افشین پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 19:37

دورتموند قهرمان شه هه هه هه حتما خواب.

علی پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 21:04

فقط بایرن ارتش سرخ امسال این زنبورها و اون چلسی هرزه رو نابود میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد