وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: آلمان فاقد یک هویت فوتبالی مشخص است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد تیم ملی آلمان فاقد یک هویت فوتبالی مشخص است.

تیم ملی آلمان از سال 1996 تاکنون در هیچ تورنمنت بزرگی به قهرمانی نرسیده و سامر معتقد است برخلاف ایتالیا و اسپانیا، فوتبال آلمان از یک هویت مشخص برخوردار نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "آیا فوتبال آلمان در حال حاضر یک هویت فوتبال مشخص دارد؟ جدا از اینکه ما بازیکنان خوبی در تیم مان داریم؟ من چنین چیزی نمی بینم. در حال حاضر، نمی توانم تعریف مشخصی از فوتبال مان داشته باشم.

می توان فوتبال اسپانیا، ایتالیا یا سایر کشورها را تعریف کرد اما من با فوتبال آلمان مشکل دارم. ما به دنبال چه هستیم.

در حال حاضر شرایط برای بازیکنان جوان خوب است اما در مجموع، ما باید روی هویت فوتبال مان بار دیگر کار کنیم زیرا باید همیشه واقعیت را در چشم ها دید.

فکر می کنم ما در مسیر بسیار خوبی قرار داریم اما همچنان باید جسارت لازم برای کار کردن برای رسیدن به هدف مان را داشته باشیم.

واضح است که باید به چند واقعیت توجه کنیم. علی رغم اینکه تیم جوانی داریم اما نباید فراموش کنیم که ما مدت هاست به جامی دست پیدا نکرده ایم."

نظرات 1 + ارسال نظر
مونیخ جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 16:52

اینرو من 1000 بار گفتم شما هی ایراد گرفتید
ما شخصیت قهرمانی نداریم چون آدمی که به ما شخصیت بده تو تیم ما نیست
گفتم که با آمار نباختن به کسی جام قهرمانی نمیدن
باید خیلی بهتر از این باشیم
و به نظر من مشکل اساسی ما تاکتیک تیم ماست
ما تاکتیک نداریم
با ی سبک جلوی هر تیمی بازی می کنیم
این که نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد