وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال حضور ینس لمن درتیم پارالمپیک آلمان

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان تمایل زیادی دارد تا دوباره پیراهن تیم ملی این کشور را برتن کند. این دروازه بان 42 ساله که از دنیای فوتبال حداحافظی کرده، حالا از رویایش برای حضور در بازیهای المپیک 2016 صحبت کرده. البته نه در تیم المپیک آلمان؛ بلکه در تیم پارالمپیک این کشور.

قوانین موجود این اجازه را می دهند. چرا که در این تیم 5 بازیکن نابینا یا نیمه بینا حاضرند ولی نیازی نیست که دروازه بان حاضر در تیم هیچ گونه مشکل یا نارسایی فیزیکی داشته باشد.

لمن این چالش را موضوعی هیجان انگیز می داند. این دروازه بان باتجربه در گفتگو با بیلد در این باره گفته: «فکر می کنم که می توانم در تیم پارالمپیک بازی کنم. ولی باید دراین باره صحبت کرد و همه شرایط را بررسی کرد. این برای من خیلی هیجان انگیز است.»

لمن در زمان برگزاری بازیهای ریودوژانیرو، 46 ساله خواهد بود و به این نکته اشاره کرده که برای سال 2016 در اوج آمادگی فیزیکی خواهد بود و او تمایل زیادی دارد تا تعداد افتخارات ملی اش را افزایش دهد.

حالا این فریدهلم بئوشر، رئیس اتحادیه ورزشی معلولان آلمان است که در این باره گفته: «ما می دانیم که نیازی ندارد که دروازه بان تیم پارالمپیک، شامل قوانین موجود و دارای مشکل یا نارسایی فیزیکی باشد. چه ینس لمن و چه اولیور کان و هر دروازه بان بازنشسته دیگری، می توانند در دروازه تیم پارالمپیک آلمان قرار بگیرند. باید در این باره بحث کنیم.»

نظرات 4 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 17:19

از همون اول هم میدونستم این یارو فقط به درد تیم معلولین یا نابینایان میخوره

b پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 22:48

وا!!چه کاریه؟؟حالا واجبه مگه؟

محمد_13 جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 07:35

از لحاظ ذهنی که واقعاً معلول هستش.

محسن اشتایگر شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 00:28

این چه حرفیه محمد جان لمن کم واسه آلمان زحمت نکشید انصافا اونقدر خوب کار کرد کان رو ذخیره خودش کرد از رو احساسات حرف نزنید مثل آلمانیها باشید جالبه بدونین خوناس گوتیرس هافبک آرژانتین دروازبان تیم7 نفره در پارالمپیک بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد