به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ باشگاه دورتموند را به یک کالای محلی تشبیه کرد در حالی که بایرن مونیخ را یک کالای صادراتی توصیف کرد.
باشگاه بورسیا دورتموند در دو فصل اخیر نقش عمده ای در ناکامی باواریاییها برای کسب جام داشته است اما اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است محبوبیت دورتموندی ها محدود به کشور آلمان است در حالی که باشگاه بایرن مونیخ از محبوبیت جهانی برخوردار است.
هوینس در گفتگویی با نشریه بیلد گفت:"من تصور نمیکنم که دورتموند ما را پشت سر گذاشته باشد. دورتموندی ها بیشتر شبیه به یک کالای محلی هستند اما بایرن مونیخ یک کالای جهانی است ."
"هنگامی که در تابستان در خیابان های شهر پکن (پایتخت کشور چین) قدم میزدید و به طور تصادفی از مردم در مورد نام باشگاههای آلمانی سوال میکردید این نام بایرن مونیخ بود که اکثرا شنیده میشد نه نام دورتموند. "
"دورتموند هرگز قادر نخواهد بود به موفقیت های چشم گیر ما در 30 سال اخیر دست یابد ، چه برسد به موفقیت های پیش از آن . اگر دورتموند می خواهد در سطح جهان محبوب تر از بایرن مونیخ شود باید حداقل 10 جام بوندسلیگایی دیگر بدست آورد."
تیم بورسیا دورتموند تا به حال موفق به فتح 8 جام بوندسلیگا شده است در حالی که بایرن با رکوردی جاودانه، 22 قهرمانی بوندسلیگا را یدک می کشد.
واویـــــــــــلا این مصاحبه ها بوی خون میده . خدا به خیر کنه . اما دورتموندیا حقشونه ، هوینس درست گفته.
حرف عجیب و غریبی نزده. مثل روز روشنه.
حرف حساب جواب نداره!
منطقی و زیبا...خوشم امد
کاملا درسته
حالا لازم بود بیاد اینا رو بگه
این که معلوم بود از قبل
پس دیگه لازم نبود بیاد بایرن رو با دورتموند مقایسه کنه و دورتموندیها رو عصبانی کنه
بابا یه چیز جدید بگو
اینو که همه میدونن
دستتون هم درد نکنه بخاطر این شکلکای جدیدی که اضافه کردید