وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: باید خودخواه‌تر از این باشم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بازیکن هلندی بایرن مونیخ معتقد است باید از این پس خودخواه‌تر باشد.

آرین روبن که اکنون به دلیل آسیب دیدگی جزیی دور از میادین است مورد انتقادهای شدیدی از نحوه بازی خود قرار گرفته است.

روبن در این مورد گفت: باید به اصل خودم بازگردم. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد ولی احساس می‌کنم باید خودخواه‌تر از این باشم. بازهم باید روی کارهای فردی تمرکز کنم تا بتوانم اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنم. در برخی دیدارهای پیش فصل به همراه بایرن، وقتی بازهم به کارهای فردی رو آورده بودم،‌ احساس می‌کردم این همان آرین گذشته است.

وی عنوان کرد: در ماه‌های گذشته به هیچ وجه این طور نبوده‌ام. غیر قابل پیش بینی بودن یکی از ویژگی‌های بارز من است. در برخی بازی‌ها تصمیم‌های اشتباهی نیز گرفته‌ام ولی این نیز جزیی از فوتبال من است. فصل گذشته هیچ گاه به بالاترین حد فوتبالم نرسیدم زیرا همواره در حالت نیمه هوشیار در زمین حضور پیدا کردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 13:31

هیچ وقت آدم نمیشی تا ابد همین ...... که هستی باقی میمونی.

کورش شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 14:06

خودخواه باش ولی گندشو در نیار!

شاهین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 20:45

من الان این خبرو دیدم به نظر من روبن کاملا درست میگه.اگر فراموش نکرده باشیم در سال 2010 2011 در اکثر بازیها زمانی می بردیم که روبن خودخواه بود.

نعیم یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 00:03

عجب
این طوری نگاه کنیم راست میگی شاهین ولی سال قبل رو هم نباید فراموش کنیم
چقدر روبن موقعیت خراب میکرد
امسالم باید در خدمت تیم باشه وگرنه با بازیهای خوب مولر بازی بهش نمیرسه

احسان یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 07:52

این کیه دیگــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!

همین طور ادامه بده جات رو نیمکتــــــــه

b دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 09:36

پدر سوخته!نه انگار که با این کارهاش ما رو از رسیدن به بزرگترین ارزومون بعد از 11سال محروم کرد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد