وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر:به پیشنهادها گوش خواهم کرد



به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران
،توماس مولراعلام کرد که علاقه ای برای جدایی از بایرن ندارد اما این بدان معنی نیست که در آینده همه پیشنهادها را رد کند.

 

توماس مولر بازیکن جوان تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان اعلام کرده است که علاقه ای برای جدایی از بایرن ندارد اما این بدان معنی نیست که در آینده همه پیشنهادها را رد خواهم کرد.

این بازیکن بیست و سه ساله با شش گلی که در فصل جدید رقابتها برای بایرن به ثمر رسانده است خود را به یکی از مهره های کلیدی بایرن تبدیل کرده است.

توماس مولر که 36 بار پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کرده است اظهار داشته است که به جدایی از بایرن فکر نمیکنم اما نمیتوانم تضمین کنم که پیشنهادهایی که در آینده مطرح خواهد شد را نادیده بگیرم.

او در گفت و گو با مجله SPIEGEL می گوید:" من به طور کامل روی رقابتهای این فصل متمرکز هستم و در حال حاضر هیچ علاقه ای به جدایی از بایرن ندارم چراکه همه چیز در بایرن ایده آل است، اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم من نمیتوانم تضمین کنم که در آینده از پیشنهادهای مناسبی که مطرح می شود چشم پوشی کنم."

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 19:56

نه اصلا بهشون فکر نکن تو متعلق به مایى میخواى مثل بالاک شى

ebi...fishvar سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 15:33

Har bazikoni arezush bashe tou bayern bashe
rah baze dadash muller

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد