وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بایرن باز هم به زندگی ادامه می‌دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال بایرن پس از تساوی یک بر یک خارج از خانه با نورنبرگ گفت: پایمان نشکست و با وجود این توقف به زندگی ادامه می‌دهیم.

به نقل  از کیکر، شب گذشته در جریان پیکارهای هفته دوازدهم لیگ باشگاهی آلمان موسوم به بوندسلیگا، مونیخی‌ها توسط ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات خود در دقیقه 3 تک گل خود را به ثمر رساندند و یکبار نیز در دقیقه 46 دروازه‌‌شان به روی شوت مارکوس فویلنر باز شد تا اولین تساوی فصل را کسب کنند.

یوپ هاینکس پس از این نتیجه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: از دست رفتن دو امتیاز ناراحت‌کننده است. اما با این نتیجه می توان گفت که پای بایرن نشکست و همچنان با وجود این توقف به زندگی ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: بازی با نورنبرگی‌ها را خوب شروع کردیم و برتری خود را به حریف دیکته کردیم. تنها اشتباه‌‌مان این بود از این برتری استفاده نکرده و گل دوم و سوم را نزدیم.

او افزود: در نیمه دوم نورنبرگ کاملا متفاوتی را مقابل خود دیدیم. میزبانی که بسیار مصمم و با انگیزه به جلو می‌تاخت. با توجه به نمایشی که در نیمه دوم از حریف دیدیم، باید بپذیریم که از این جدال فقط یک امتیاز گرفتیم.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن نیز پس از این دیدار اظهار داشت: برای من خیلی سخت بود، چون شوت فویلنر، کات گرفت و مسیر دید من کاملا بسته بود. او ضربه خیلی خوبی زد، از دست دادن دو امتیاز در این مسابقه برای ما دردناک بود.

مونیخی‌ها در 12 هفته سپری شده 10 برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده‌اند. باوارایی‌ها اکنون با 31 امتیاز در صدر جدول حضور داشته و با شالکه (23 امتیاز) رده دومی 8 امتیاز فاصله دارند.

نظرات 5 + ارسال نظر
امید متالیکا یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 13:09

اشتباهمون ای بود که کارو تو نیمه اول تموم نکردیم

محسن اشتایگر یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 14:39

این ناکامى هاى خفیف منو میترسونه

Sebastian Hamed یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 22:31

ajab

سجـــــــادٍ همیشه بایرنی دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 02:02

کم کم داریم فاصلرو کمو زیاد میکنیم.امیدوارم این فاصله ها کم نشه با این وضع.من نمیدونم نویر چه مرگش شده.!جالبه اشتباهاتشم گردن نمیگیره.ههه.عجـــب ب قول داشمــــــــون حامــــــــــد
مانبایس از هر بازی انتظار برد با گلهای زیاد داشته باشیم..کمی صبور باشید ببینیم چی میشه

محسن اشتایگر دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 02:47

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد