وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس در اندیشه برآورده کردن انتظارات بالای باواریاییها

یوپ هاینکس سرمربی 67 ساله بایرن مونیخ که تیمش در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین است، همچنان با انتقاداتی از جانب مدیران بایرن روبرو می شود. این موضوع نشان از انتظار بسیار بالای باواریایی ها از تیمشان دارد. 

بایرن در ابتدای هفته گذشته در خانه نورنبرگ به تساوی 1 بر 1 رسیده بود و سه روز بعد در خانه والنسیا نیز 1 بر 1 مساوی کرد. در هر دو دیدار ذکر شده تیم حریف 10 نفره هم شد ولی بایرن به مساوی بسنده کرد.  

رومنیگه در سخنرانی خود پس از دیدار با والنسیا در هتل محل اقامت بایرن، عملکرد بایرن در دیدارهای اخیر را نامناسب خواند و گفت: "باید از نتیجه این دیدار راضی باشیم ولی از عملکردمان نه. من از نمایش تیممان راضی نبودم. اگر حدود یک ساعت یک بازیکن بیشتر دارید ولی در نهایت 1 بر 1 مساوی کنید، این اصلا راضی کننده نخواهد بود. باید مجددا در مسیر صحیح قرار بگیریم و پای خود را روی پدال گاز فشار دهیم." 

این صحبت های رومنیگه در حالی مطرح شد که بایرن در بوندسلیگا 8 امتیاز اختلاف با شالکه تعقیب کننده خود ایجاد کرده است و در لیگ قهرمانان نیز صدرنشین است و صعود خود را حتمی کرده است. با این وجود روحیه ایده آلیست باواریایی ها حتی تساوی های خارج از خانه را نیز بر نمی تابد. بایرن در فردا باید در خانه پذیرای هانوفر باشد و پس از آن چهارشنبه نیز با فرایبورگ دیدار کند. پس از این دیدار نیز نوبت به جدال حساس با بروسیا دورتموند خواهد رسید.
هاینکس که یکی از بهترین مربیان یک دهه اخیر بایرن بوده است، با اعتماد به نفس مثال زدنی خود در مقام پاسخ به انتقادات وارده به تیمش گفت: "ما صددرصد توان خود را به کار گرفتیم. من در این فصل کاملا تسلیم شده ام زیرا صحبت های دیگران واقعا رنج آور است. من خودم را به خوبی می شناسم و می دانم که می خواهم با تیمم چه کاری را انجام دهم."

نظرات 1 + ارسال نظر
Sebastian Hamed یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 00:49

ببنیم امسال چی کار میکنیدا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد