وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هانوفر؛ هدف بایرن برای خاتمه تساوی‌های پیاپی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیم بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا مصمم به کسب پیروزی خانگی مقابل هانوفر است تا دوره کوتاه دو تساوی پیاپی خاتمه یابد.

در شرایطی که پیکارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول باشگاهی فوتبال آلمان امروز (جمعه) با انجام دیدار فورتونادوسلدورف با هامبورگ آغاز می‌شود، فردا (شنبه) این رقابت‌ها با 5 دیدار دیگر ادامه خواهد یافت.

در اولین جدال شنبه، بایرن که سه‌شنبه شب در دور پنجم لیگ قهرمانان اروپا با کسب تساوی یک بر یک در خانه والنسیا اسپانیا صعود خود را به دور حذفی این جام محرز کرد و ابتدای هفته گذشته نیز مقابل نورنبرگ همین نتیجه را کسب کرد، خواهد کوشید در «آلیانس‌‌آرنا» به دوره کوتاه تساوی‌های پیاپی ‌ و تقسیم امتیازات پایان داده و با غلبه هانوفر، همان تیم تقریبا همیشه پیروز در لیگ باشد. 

در آن سوی میدان هانوفر با تکیه بر اندیشه های تاکتیکی میرو اسلومکا مربی خود نتایج خوبی بدست آورده هرچند که آن ها در دیدار هفته گذشته مغلوب فرایبورگ شدند اما این چیزی از شایستگی آن ها کم نمی کند. از حواشی این دیدار می توان به حضور اسلومکا در مونیخ اشاره کرد. او یکی از گزینه های سرمربیگری بایرن در پایان فصل است که نام او بارها و بارها از سوی سران بایرن مطرح شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد